Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Tinkermuts schreef:Misschien dat eens proberen want hier word het erg slecht gegeten.
Heb jij ook de korrel en 1 poeder?
Brittneyx schreef:In dit topic zitten zijn de meningen verdeeld. De test is niet gevalideerd wat eigenlijk wil zeggen dat hij niet betrouwbaar is. Ikzelf heb besloten om geen geld te verspillen aan een test die mogelijk niet klopt. Maar bij mijn paard zijn de symptomen duidelijk en is hij redelijk makkelijk te managen met de supplementen. In dit topic zweren veel mensen bij de test en zijn er ook mee geholpen.
Een paard ermee testen voor ik hem zou kopen weet ik niet of ik dat zou doen. Jammer als je een paard zou laten staan die vals positief zou zijn. Maar ook veel geld als je meerdere paarden bekijkt.
In mijn ogen kan je dat geld beter besteden aan een complete keuring.
In mijn ogen moet je zelf beslissen of je in de test ´gelooft´ en het geld waard vind. Veel succes bij het vinden van een paard!
SansaS schreef:Ze poster vraagt letterlijk naar de ervaringen met pssm2/mim test dat daar de meningen over verdeeld zijn.
Britney zegt helemaal niks over een 7 panel test
Maar inderdaad de pssm2/mim test is niet gevalideerd ondanks ze al jaren roepen dat dat gebeuren gaat is het niet gebeurd. Dus de resultaten zijn op dit moment nog altijd onvoldoende betrouwbaar.
Horseware schreef:Ik val hier even binnen. Waar krijg je - naar jullie ervaring - het snelst de uitslag van een pssm1 test?
Tinkermuts schreef:Mijn pssm2er in de winter in de avond en nacht op stal, lijkt het hier goed op te doen.
Heb het idee dat dit hem meer rust geeft hem ook in dit natte weer erg fijn bevalt om aantal uren droog en uit de wind te staan, hij gaat ook erg graag naar binnen.