Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Mi_Amore schreef:Ik check paardlief elke dag 2x en smeer alvast hier en daar wat met Cojosol om de boel vettig te houden.
Nog geen jeuk, maar ben aan het twijfelen om met de 15° die gaat komen toch op te leggen.
Knutjes zie/herken ik helaas niet
MoniekV schreef:xMarloes schreef:Wat voor eczeemdeken vinden jullie fijn?
Ik ben op zoek naar een eczeemdeken voor een IJslander. Ze heeft de afgelopen 22 jaar nooit jeuk gehad, maar jeukt sinds een jaar best erg... en dan vooral rond haar hals/borst en buik.
Ze heeft nu een vliegendeken maar misschien helpt een eczeemdeken beter!? Is het nog verstandig om een deken te kopen die je ook om de oren kan doen? (halster draagt ze niet in de wei) of zakt het met elastiek niet zo erg?
En zit er een groot verschil tussen een vliegendeken (met hals) en een ezceemdeken?
Als ze nooit jeuk heeft gehad zou ik ook even verder kijken, is er iets verandert in voer of stalling?
simodi schreef:Mi_Amore schreef:Zaterdagnacht zou het 12 graden blijven volgens buienradar, als dat effectief het geval is krijgt paardlief vrijdag de burka terug op :'(
Ik denk dat je in de war bent met de dagtemperatuur! 'S Nachts is het nog veel kouder hoor!
brigitte2 schreef:Ik vond de derfen (clear( verschrikkelijk stinken. Moet je echt steeds handschoenen bij aan doen. Daarbij vind ik de TKC loition beter werken en zuiniger in gebruik