Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
geerke schreef:Dimple schreef:Precies, dat is de volgende stap!
ziet er goed uit...af en toe zakt ze zelf,en schrikt daar zelf vanHoe kun jij nu filmen en longeren tegelijk?
Dat is mij echt nog nooit gelukt.Opa heeft meteen in de gaten dat ik met iets anders bezig ben en zet het op een bokken..
tylando schreef:Er is bij ons een cushingpaardje op stal HB geworden waarschijnlijk na een jaarlijkse inenting die nieuw is en een ander stofje bevat dan de entingen die we vorig jaar hadden.
Schijnt dat die enting veel problemen sowieso veroorzaakt. Ander paard kreeg een paar dagen lang een stijve nek..
Zal eens navragen wat er anders is aan deze enting . Maar sowieso gaat mijn paardje deze mooi niet krijgen..
Jullie er toevallig wat over gehoord?
tylando schreef:Er is bij ons een cushingpaardje op stal HB geworden waarschijnlijk na een jaarlijkse inenting die nieuw is en een ander stofje bevat dan de entingen die we vorig jaar hadden.
Schijnt dat die enting veel problemen sowieso veroorzaakt. Ander paard kreeg een paar dagen lang een stijve nek..
Zal eens navragen wat er anders is aan deze enting . Maar sowieso gaat mijn paardje deze mooi niet krijgen..
Dimple schreef:Ash, mijn DA geeft aan dat wanneer de waarde weer genormaliseerd is de verhoogde kans op HB niet meer aanwezig is. Ze zou nu net als ieder ander paard kans hebben op HB.
Ik durf de gok niet aan. Gister overleg gehad met DA en we doen gewoon halve dagen wei (3/4 uurtjes) en de rest paddock met een vriendin.
Oliva, ik denk dat het oude hooi weinig voeding bevat. Krijgt ze het wel onbeperkt of niet?
Douraque, wow, wat ziet hij er goed uit. Mag je trots op zijn!!!![]()
![]()
Nado, gefeliciteerd!!! Worteltjestaart!!![]()
Rainbow, wat een rare DA heb jij dat hij eerst de medicatie bijsteld voordat hij constateert dat het cushing is.
Hij zou van mij die pillen weer terug krijgen hoor, doei!!!!!!!!!!!
Homiafortuna schreef:Ik ben gestopt met de prascend. Kreeg de indruk dat het middel erger was dan de kwaal. Heb het nu een half jaar gebruikt, maar zag geen verbetering. Mijn paard is gewoon zichzelf niet meer. Depressief, lusteloos, terwijl ze altijd zo heethoofdig en alert was. Heeft geen absurd dikke vacht, maar staat gewoon te zweten op de wei. Ga nu eerst eens kijken wat er gebeurd zonder die medicijnen.