Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
wwillemijn schreef:Vind het wel een groot nadeel dat het zo slecht gegeten wordt door m'n merrie. 's Zomers staan ze dag en nacht buiten en dan moet ik er bij blijven als ze eten krijgt. Nu doet ze de hele nacht over haar slobber. Het gaat er niet zo lekker in Helaas. Hoe doen jullie dat met weidegang? Ik heb geen keuze Helaas, ze gaan 24/7 het gras op.
Zinzi_jewel schreef:Welke graasmaskers kunnen ze toch wat grazen zonder te gaan vreten als n dolle en beschadigen hun tanden niet
Ik wil een graasmasker gaan proberen voor t eerst
Miss iemand een 2e handse te koop ?
moonfish13 schreef:Ik ga ervoor, ik ga het gewoon proberen en bij interesse laat ik weten of het wat uitgehaald lijkt te hebben.
Ik ga het gewoon door zijn magnesium mengen en we shall see.
Er staat braaf een tot 100 gram weegschaaltje op stal, dus ik kan het perfect afwegen.
Zinzi_jewel schreef:Gister een paar heel spannende uren .
Omdat hooi eten vertraagd wordt door dubbel slow net is ze met iets meee trek de weide op gegaan .
Gevreten tegen 110
En koliek gekregen .
Vandaag op paddock met hooinet
En ga maar een green guard halen voor haar
LinSa schreef:moonfish13 schreef:Ik ga ervoor, ik ga het gewoon proberen en bij interesse laat ik weten of het wat uitgehaald lijkt te hebben.
Ik ga het gewoon door zijn magnesium mengen en we shall see.
Er staat braaf een tot 100 gram weegschaaltje op stal, dus ik kan het perfect afwegen.
Ik ben eigenlijk heel benieuwd of het wat gedaan heeft?
Ik ben mezelf er meer in gaan verdiepen en ik kom onder andere ook kaneel tegen wat ongeveer dezelfde werking zou moeten hebben.
Kaneel zit ook in Glucobalance, maar chroom dan weer niet.
Mijn merrie wordt zelfs op hooi dik, dus een klein beetje hulp zou wel prettig zijn. Ik heb inmiddels zo'n 3 potten Glucobalance gehad, maar daar zie ik niet echt verschil mee eigenlijk. Blijft toch een lastig iets.