Moderators: Firelight, Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight
singasong schreef:Mirgino, hebben ze die aangezichtszenuw nu al verdoofd?
mirgino schreef:singasong schreef:Mirgino, hebben ze die aangezichtszenuw nu al verdoofd?
ja dat is gedaan, maar gaf geen verandering
en ben ik ook erg blij mee omdat de internist had verteld dat dat waarschijnlijk einde paard betekend had
omdat aangezichts pijn vreselijk is.
ik hoop zo dat het een middenoor ontsteking is...............
ben stik nerveus voor de uitslag, ik ga er straks naartoe maar zal de uitslag vanmiddag wel krijgen via de tel.
mirgino schreef:zien ze schimmel in bloed?
die uitslagen waren er nog niet
enne ik laat hem echt niet zomaar inslapen hoor,dan moet ik echt ervan overtuigd zijn dat hij geen paardwaardig bestaan heeft
mirgino schreef:maar het is mij nog steeds niet duidelijk!
ellepel schreef:waar zag hij die cystes??
zou het niet kunnen dat die misschien tegen een zenuw aanzitten en zodoende iets kunnen veroorzaken?
mirjam,het kan heel goed zijn dat ze helemaal niks bijzonders gaan vinden.
headshaking is zo'n breed begrip,kan echt van alles zijn.
ik kwam gisteren nog weel ergens op een site terecht waar ze zeiden dat het erg vaak voorkam dat paarden een blessure hadden aan de atlas waardoor de zenuw die daar liep geirriteerd was en headshaking veroorzaakte.
zo'n blessure kan al komen als je paard een keer schrikt tijdens het vaststaan en gaat hangen aan het halster..
appie schud nog een beetje.
wat ik wel vreemd vind is dat hij nog wel te diep ademt,maar gisteren was ik bezig in het land met een klein trekkertje om mest weg te rijden en meneer was helemaal dol haha, die liep rond te stuiteren en te gek doen...........maar toen kwam er geen enkele hoest uit..
dat had ik dan wel weer verwacht.wel hoesten na het rollen,maar bij rondrennen helemaal niks.
singasong schreef:Fijn dat hij naar huis mag!
Schimmels kunnen overigens vaten laten dichtslippen. Is ook zo bij mensen, alleen wordt dat niet erkend in de reguliere geneeskunde.
Wat is de oorzaak bij hem?
mirgino schreef:geen idee, uit bloed is niks gekomen
er is op allergien getest maar globaal.
maar als dit niet werkt wil ik een andere richting op.
hij heeft meer dingen die wat smaller zijn dan bij de meeste paarden
oa de openingen in de schedel waardoor ze de zenuw verdoofd hebben en bij zijn stembanden die 2 flapjes zijn smaller dan normaal
maar omdat deze weer gelijk aan elkaar zijn is dat voor hem niet afwijkend