Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
kekavo schreef:Je hebt het over verwardheid als mogelijk gevolg van de pergolide. Bedoel je daarmee alleen in de gewenningsperiode, of kan dat blijvend optreden zolang de pillen gegeven worden? Ik heb namelijk soms het idee dat Major wat aan het dementeren is. Zou kunnen, maar kan natuurlijk ook misschien door die pillen komen. Niet dat het veel zal uitmaken, hij blijft toch de rest van zijn leven aan de pergolide natuurlijk. Maar ik vroeg het me gewoon af.
Jannepauli schreef:Nu dat mijn IR getallen bekend zijn ( uitslag: paard is ernstig IR) gaat volgende week woensdag de ACTH getest worden. Dinsdag komt de DA bloed afnemen, ik breng het dan zelf naar Utrecht. Woensdag worden alle ACTH tests gedaan. Wordt spannend...
spike2002 schreef:@ Geerke. Goed dat hij het zo goed doet met zijn pilletjes. Angelo krijgt ook savonds zijn pilletje en weet dus ook niet of hij er last van heeft. (Smorgens heeft hij maar nergens meer last van)![]()
@ Fargo neusverstopping houd dat ook in een snotneus?? Gelukkig heb ik het gevoel het word minder. vannavond had hij niks en vanmorgen stonk het minder.
@Nefertarie Hoelang duurde het voor jou paard het pilletje met het handje voer in verband bracht. Ik geef het op het moment met een 1/12 appel en krijgt dan nog een of 2 kleine stukjes erna. Heb nog niet het gevoel dat hij het pilletje merkt. Hij wordt bijna wild om dat stukje appel te krijgen.
Citaat:JP ik bedoelde met wat houdt dat in ook meer wat voor klachten tref jij dan aan bij je paard als die zwaar IR is. Kun je beschrijven waaraan je dat merkt? Veel drinken en plassen waarschijnlijk maar zijn er meer zaken waardoor dit "zichtbaar"/merkbaar is?
fargo schreef:Helpt ondersteunen van de weerstand ook bij jouw paard bij die ogen??