Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Zamora98 schreef:Ik geef Maag Support van de Paardendrogist als onderhoud, doet mijn paard het erg goed op.![]()
https://www.paardendrogist.nl/product/p ... 215/55893/
SteffiiY schreef:xx_Irisje schreef:Goedemorgen,
Mag ik hier binnenvallen om te vragen welke supplementen jullie het beste vinden werken?
Ik heb een paard met meerdere zweren staan en hij knapt enorm op van de spuiten en de gastro brok maar we zijn er gewoon nog net niet.
Welke spuiten geef je nu?
Erpel schreef:Ik wilde graag de Abler gaan bestellen, maar ik kom er eerlijk gezegd niet helemaal aan uit. Ik wilde dus de gene met omeprazol erin. Dus kom ik uit bij de Abprazole. Maar dan heb je ook nog de Abprazole plus? Wat is hier het verschil mee?
Dan de hoeveelheid. Uitgerekend via de site: 1zakje per dag ter preventie. Wat ik dus begrijp is dat je per zakje 2.24dollar betaald? Dus dat wordt een duur geintje dan elke dag een zakje?
Ik heb best wat voor mijn paard over, maar maanden lang wordt dit wel een duur geintje om eerlijk te zijn
Erpel schreef:Ja mijn paard heeft maagzweren gehad vorig jaar. Heeft daarop ook erg slecht gestaan in de kliniek. Heeft 2x een gastroscopie gehad en hele mand vol met medicijnen. Qua voermanagement kunnen we gewoon niets meer aanpassen. Zefs dierenartsen kunnen niks anders meer verzinnen. Nu begonnen echter na 4 maanden de symtomen weer, dus uiteindelijk weer medicatie gehaald. Maar ook dat is een duur grapje en wil ik voor de gezondheid voor mijn paard niet. Daarom zoek ik naar iets preventiefs. Omeprazol is maar een maagbeschermer, maar dat heeft ze dus wel nodig. Maar als ik het preventief zou gaan voeren ben ik meer dan 800euro kwijt per jaar, dat vind ik stiekem nogal wat.. als het nodig is . Is het nodig, maar wil wel even goed alle opties bekijken..