geerke schreef:Pablo is nu twee dagen aan de pergolide,vanavond krijgt hij zijn derde 0.25 pilletje.
Ik merk nog niets aan hem,wat misselijkheid enzo betreft....dat is ook nog wat te vroeg denk ik.
Ik dacht er zelf aan om hem vier dagen 0,25 te geven en dan vier dagen 0,50....en dan als hij nog steeds geen vreemde bijwerkingen vertoont naar 1mg.
Is dat een goed idee Fargo@ of heb jij een ander idee?
Dan zou ik nog wel een tussen stap van 0,75 mg doen want anders heb je ineens een verdubbeling van je dosis (van 0,5 naar 1 mg) en dat hakt er wel degelijk in
Als het meezit, heeft hij het belangrijkste deel van zijn evt misselijkheid nu ook 'snachts doordat je het 'savonds geeft, dat scheelt dan weer
Dus dan merk je er weinig van.
Zat nog even in de bijsluiter te kijken en daar zijn ze idd tegenwoordig met 3 dagen bezig (voor mensen). Ik heb indertijd 3 - 5 dagen aangehouden per stap en als een paard duidelijk moeite heeft met een bepaalde verhoging weer even een stap op de plaats maken tot het weer beter gaat.
JP: ben ook benieuwd wat er bij jou uit de test gaat komen.
Ben zelf wel heel erg blij met Willy op het moment. Zijn been houdt zich super goed. We bandageren 'snachts en smeren het been in met een kastantje been gel en daar doet ie het werkelijk super op. Ben zo blij! En het verhogen van de dosis pergolide zal waarschijnlijk ook echt wel zijn steentje bijdragen..