Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Sanet schreef:@Diaan: Geen nieuwe wei, ze staan nagenoeg jaar rond in dezelfde wei. Ook niet veel langer of korter op de wei gestaan ofzo.
ellepel schreef:Sanet schreef:@Diaan: Geen nieuwe wei, ze staan nagenoeg jaar rond in dezelfde wei. Ook niet veel langer of korter op de wei gestaan ofzo.
zand kan een oorzaak zijn,heb je daar al naar gekeken?
aline,ik denk dat je er weinig anders aan kunt doien dan ze apart te zetten?
je poedersuiker er wel wat gaan op smeren,maar vaak helpt dat niet en slopen andere paarden de dekens alsnog
Breghje schreef:Ellepel, de uitslag is bekend. Ze heeft vooral een tekort aan VitE en Sel, maar ook de rest mag een opkikker hebben. Hij adviseerde me Equitop Forte, ik zat ook al bij Marstall Force te kijken maar misschien zijn er nog meer? Het moet wel een sup zijn met een hoge VitE/Sel waarde. Tips zijn van harte welkom! (ik mocht zelf zoeken, de opname kan verminderd zijn omdat ze een stuk darm mist wegens de koliek operatie. Ben alleen vergeten te vragen of ze dat sup altijd moet hebben, of dat het tijdelijk is ivm eventuele overdosering. ) Morgen ga ik langs om de lijst met uitslagen mee te nemen, dan kan ik ook eea plaatsen eventueel.
Breghje schreef:Die heb ik ook gezien, maar daar zit verder niks aan vitaminen in. Dus in dit geval denk ik dat ie tekort schiet, omdat hij een allround sup aanbeval nav haar bloeduitslag.
Ik zit al een poos te zoeken nu, maar er zíjn me daar een hoop sups op de markt!!
Breghje schreef:Ellepel, de uitslag is bekend. Ze heeft vooral een tekort aan VitE en Sel, maar ook de rest mag een opkikker hebben. Hij adviseerde me Equitop Forte, .
Breghje schreef:Dan zou de Marstall force beter zijn vermoed ik? http://www.marstall.nl/Katalog%202010/Force.pdf