Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

fijn spul...

Dendie schreef:Equi Z-T shampoofijn spul...
Den had t ook niet veel warmer onder zijn donkerblauwe deken gister, niet eens gezweet gelukkig!!
ellepel schreef:ap zweet zowiezo wel.
ging goed en toch heb je soms ineens dat je dan dit ziet he
wazig he?
niks veranderd en toch ineens wel schuren..
De klachten zijn voor ongeveer 90% verdwenen... ben dus nog steeds erg tevreden en blij...
het ligt zeker aan het weer ofzo ???
. Ik verzorg een IJsco en de eigenaresse is net op vakantie gegaan. Nu had ik eigenlijk nog een vraag (vergeten te vragen...moest ook zoveel dingen vragen
) waarvoor ik zeker weten bij jullie terecht kan
. Meneertje staat onder een exceemdeken. Met dit weer lijkt me dat prima zeker omdat hij 24 uur per dag, 7 dagen per week buiten staat. Nu is alleen mijn vraag: hoe zit dat met een vette regenbui? Moet ik direct naar hem toe om het deken af te halen? Of kan dat met dit weer prima om blijven? Ik zie mezelf namelijk niet midden in de nacht in geval van een onweersbui naar hem toegaan om zijn deken af te halen. Wat doen jullie met IJsco's die altijd buiten staan? Houden jullie gewoon de weersverwachting in de agten en als het dan een dag regenachtig wordt gaan jullie dan deken afhalen?XxSultanxX schreef:mijn paard schuurt ook al weer wathet ligt zeker aan het weer ofzo ???

Franka_Vosje schreef:@Manjafiek: Gewoon omlaten!
Je bent er idd niet altijd bij, en het kan prima. Ze drogen ook weer heel snel.