tylando schreef:lijken mij toch echt de oren....
en toch als hij straks op stal staat is het over.
Moderators: Firelight, Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight
Sjoyceje schreef:Even een vraag;
Ik heb een discussie met iemand gehad, zij heeft ook een headshaker gehad. Denken jullie dat het schudden tijdens het rijden verminderd kan worden, als je paard erg geconcentreerd met jou en de oefeningen bezig is? En dat je het schudden uit kan stellen, dus dat je zelf het paard af en toe de gelegenheid geeft om te schudden? Hebben jullie hier ervaring mee?
Alvast bedankt!
mirgino schreef:met longeren vanmiddag ging linksom goed en rechtsom ging hij hoofd kantelen, ik longeerde met halster
en met rijden met bit deed hij dat de laatste tijd ook op bepaalde stukken weg
vlakbij stal staan veel bomen langs de weg,daar gaat hij briesen en wat schudden en hoofd kantelen
maar ik lees eigenlijk overal dat bij hooikoorts het paard neus uitvloeiing heeft of hoest
hij is vorig jaar bekeken met brochoscopie en alles was schoon
op de wei vorig jaar hield hij zijn hoofd scheef [ en deed raar met rechter oor en nu linker oor ] gaf een gilletje en gooide dan met zijn hoofd
alsof hij ineens geprikt werd ofzo
morgen zullen de foto`s nog niet binnen zijn voordat we naar de kliniek gaan [ het andere paard is vanmiddag onder het mes geweest]dus kan ik ze daar niet laten zien
en vanavond vond hij het heerlijk toen ik in zijn oor zat met mijn vinger,er zat wel wat smeer maar was reukloos
ik heb ook het idee dat er iets met de oren is, maar wat?
ellepel schreef:wat houd dat in?
bij ap komt de 21e weer de tandarts,ap heeft een overbeet dus moet wel elk jaar behandeld worden