Moderators: Coby, balance, Dyonne, Essie73, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
amyz schreef:Bedankt voor de links! Ben halverwege het eerste topic en wat me opvalt is dat er veel wordt gesproken over plekjes op het hoofd bij diverse eczemers, is dit een vast symptoom? Heb namelijk gauw even wat foto's opgezocht van mn merrie waarop ze er lekker 'punk' bij staat, maar ze heeft geen plekjes/wondjes op haar hoofd, ook toen ik bij haar ben wezen kijken heb ik niets aan haar hoofd gezien..
Mi_Amore schreef:Gisteren paardlief bloot gezet van 12h tot 17h, ging gepaard met véél stampen, rollen etc etc.
Dus heb de deken om 17h maar terug opgelegd.
Wat een miserie dit jaar zeg!!!
Mi_Amore schreef:Dat vind ik ook zoooo jammer, daarom dat ik in de winter mijn haarbal lekker haarbal laat zijn.
Dan maar aangepast rijden (langer in en uitstappen) dan in de winter ook dekens op...
nadita schreef:Mi_Amore schreef:Dat vind ik ook zoooo jammer, daarom dat ik in de winter mijn haarbal lekker haarbal laat zijn.
Dan maar aangepast rijden (langer in en uitstappen) dan in de winter ook dekens op...
Een sportpaard met een pak haar is niet ideaal. Daarom staat die van mij onder een dikke winterdeken. Daaronder blijft hij glad genoeg om niet te hoeven scheren. Een paard wat 6x per week moet werken is niet gebaat bij een dikke vacht.
keona schreef:wat jammer voor jullie. want ik streef altijd naar die 6mnd deken loos voor mijn pony ben zo blij als ze weer lekker kan luchten en rollen en zich vies maken.ik vind ook gek dat er mensen zijn die een exceemer hebben en dieals de exceemdeken afgaat onder de winter dekens in moet(het hee jaar door dekens),lijkt me verschrikkelijk voor die pony/paard