Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
ryukapple schreef:Heb het filmpje gezien en komt gedeeltelijk overeen bij mij.
Ik baal enorm dinsdag bij cp horseproducts besteld en ze heeft het diezelfde dag verstuurd maar heb nog steeds niks binnen. Hopelijk komt het morgen binnen... Heb haar wel al gemaild en ze zou gelijk der track and trace checken, maar daarna helaas nog niks gehoord. Hoop echt wel dat het morgen binnenkomt want zaterdag ben ik niet op stal dus dan kan ik pas zondag beginnen.
ryukapple schreef:Dat is idd lastig. Ik heb zelf geen voorkeur voor een maagscopie. Naast de stres van de rit en het onderzoek en daarnaast het vasten wil ik mijn paard niet aandoen. Het is ook geen waterdicht onderzoek. Voor de dosis maakt het zover niet uit? Twee mensen die ik ken die hiervoor naar bodegraven zijn geweest hadden maagzweren van verschillende gradaties en de dosis waren voor beide hetzelfde. Daarnaast is de kans op bijwerkingen van een week medicijnen bijna nul terwijl een maagscopie toch wat lichte schade kan geven. Dus daarom behandel ik haar liever.
MightyJoe schreef:Wel veel suiker inderdaad! Misschien dat je het langzaam kan afbouwen totdat ie het wel eet?
Ik heb eergister een bestelling gedaan bij Abler en ik krijg het morgen al binnen!Ik heb gewoon de gratis verzendoptie gedaan.
Ghostattack schreef:Ik kom hier even binnenvallen. Aankomende woensdag moet ik met mijn pony op de kliniek zijn voor een maagscopie, vermoeden is een maagzweer.
Nu las ik hier iets over kieskeurig eten en sinds kort blieft ze haar standaard voer niet meer. Daarnaast krimpt ze ineen als je druk geeft op de buik, aansingelen daarentegen geen probleem. Rijden doen we niet, want ze toont dan echt pijn als je met je been druk geeft. Longeren niks aan de hand. Ze oogt verder wel gezond en haar humeur is prima, maar ik vertrouwde het toch niet dus heb een afspraak gemaakt. Ben benieuwd, hoop natuurlijk van niet..
Weidebloem schreef:Ik heb nog wel liggen, woon in Overschie. Ben alleen pas morgenavond thuis.