Moderators: Firelight, Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight
ellepel schreef:HanneRonja schreef:Maar die manenkam.... Zou het van het gras komen? Ze staat nu ongeveer 1,5 week op een nieuwe wei met lang gras. Ik bouw het langzaam op en over een paar dagen blijft ze daar 24/7. De deken was wel nat van de regen, zou dat gaan kriebelen?
hoe lang staat ze in het gras en wanneer?
smorgens of smiddags?
Tries_en_Faf schreef:hoi!
voert een van jullie zemelen? ik kreeg een zak haverzemelen aangeboden (manlief werkt als molenaar in korenmolen, handig) maar ik kan nergens vinden of dat wel goed is...
Ik wil zowiezo weer met de probiotica beginnen om de darmfunctie weer op te krikken ivm afvoeren afvalstoffen. Pavo vitaminen brokjes wil ik geven ipv biks, maar wat kan het peerd nou het beste eten als vervanging van krachtvoer vooral na het rijden?
Tries_en_Faf schreef:de darmfunctie weer op te krikken ivm afvoeren afvalstoffen. Pavo vitaminen brokjes wil ik geven ipv biks, maar wat kan het peerd nou het beste eten als vervanging van krachtvoer vooral na het rijden?
Bojangles schreef:Ik denk/hoop dat dat wel mee gaat vallen omdat ze hem alleen overdag op heeft en wanneer ze getraind wordt gaat hij ook nog eens af dus de manen krijgen genoeg lucht.
Vorig jaar had ik haar 24/7 buiten en had ze de deken ook hele dagen op en dan liggen die manen zo lang plat dat ze idd uit gaan vallen.
Ze heeft dikke lange manen dus als er wat uitvalt is het niet zo heel erg