Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

ellepel schreef:[ik weet niet of appie pijn heeft als hij schud.
hij laat het in elk geval niet merken als dat wel zo is.
hij is net zo vrolijk en blij als anders,nou weet ik dat hij een bikkel is en natuurlijk een prooidier.
maar als hij zich er belabberd onder had gevoeld dan had ik dat wel aan zijn humeur gemerkt..en dat is niet zo
ik kijk een beetje naar hooikoortsklachten bij mensen,dat doet ook niet pijn,maar is wel vervelend..
ik noemde speekselklieren,maar er zit in die regio veel meer aan klieren en luchtzakken etc..
kan toch zijn dat er ergens een verband zit met eten vanaf de grond?
singasong schreef:ellepel schreef:ik snap wat je bedoeld ,maar ik weet niet of appie zenuwpijn heeft.
hoe kun je dat meten,of zien dan?
De Lecherantenne geeft meteen uitsluitsel over waar de pijn zit in het hoofd.
ellepel schreef:ohw met zo'n ding!
ap is een paar jaar geleden nagekeken, en daar kwam alleen uit dat in zijn maag/darmgebied hij erg gevoelig was

singasong schreef:ellepel schreef:ohw met zo'n ding!
ap is een paar jaar geleden nagekeken, en daar kwam alleen uit dat in zijn maag/darmgebied hij erg gevoelig was
Niet iedereen met een Lecherantenne is een goede therapeute/arts. Als er alleen maar uitkomt dat het maag/darmgebied niet goed is
dan heb je een 'verkeerde' gehad helaas.
Ik hoorde pas van iemand over die Gerrit Zomer (veel mensen lopen weg met hem), die werkt ook met de Lecher maar die man meet
alleen de grote organen door. Dan kom je ook niet ver met een diagnose te stellen.
doom schreef:Hij wilt steeds met zijn neus jeuken, en weet gewoon niet wat hij met zichzelf aan moet het is best sneu!
Alleen met rijden en longeren heeft hij veel last, in de paddock of land zie ik hem haast nooit met zijn hoofd klapperen.
doom schreef:hallo dames,
Ik wil mij graag in jullie topic voegen.
Zelf heb ik ook een paard die nu 2 jaar een allergie heeft ( dit wordt zijn 2de seizoen).
Gisteren met mijn wedstrijd had hij ondanks pollennetje met mijn 2de proef veel last, waardoor hij alleen maar tegen de hand kwam en niet meer normaal te rijden was.
Hij wilt steeds met zijn neus jeuken, en weet gewoon niet wat hij met zichzelf aan moet het is best sneu!
Alleen met rijden en longeren heeft hij veel last, in de paddock of land zie ik hem haast nooit met zijn hoofd klapperen.
Ik heb het netje van het merk Netrelief, bij de paardendrogist gekocht.
Ik bevestig hem zoals het hoort, maar met drafen of galloperen zit er toch wat beweging in en ademt mijn paard dus evengoed wat pollen in. ( zo ook dus gisteren).
nu gaat mijn moeder even crea bea met dat netje doen, misschien een touwtje erom heen om hem dus echt vast= vast te bevestigen.
Maar misschien hebben jullie nog e.v.t tips voor medicijnen die aan kunnen slaan?
ik weet dat het niet over zal gaan, ik bedoel kijk naar ons mensen met hooikoort maar het zal heel fijn voor hem zijn als er iets is wat de boel wat "verzacht".
Paardendrogist had ook iets nieuws geloof ik. 
ellepel schreef:wie komt er bij jou dan?
bij appie kwamen wel meer dingen eruit hoor,maar van zijn organen was alles verder prima.
behalve dus zijn maag/darmen.