Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Jets schreef:Hier gaan de temperaturen ook richting de 10 graden, maar het vriest nog wel snachts (-1). Ik twijfel nu heel erg of ik hem al wel of nog niet op moet doen..
Heeft iemand ervaring met de master (zebra) eczeemdeken? Zit er aan te denken om die te bestellen.. Mijn fjord heeft er vorig jaar drie van andere merken gesloopt..
http://hypostore.nl/master-zebra-eczeemdeken.html
Willem_Aukje schreef:Ik kan de rambo alleen vinden vanaf 130 onderlengte. Iemand miss een link als hij ergens kleiner te krijgen is
miek140 schreef:Inmiddels is de eczeemdeken van Epplejeck (die oranje, die op de RSIH lijkt) al een tijdje op de markt. Zijn er mensen die hem nog steeds hebben? En hoe zijn de ervaringen?
Jets schreef:Hier gaan de temperaturen ook richting de 10 graden, maar het vriest nog wel snachts (-1). Ik twijfel nu heel erg of ik hem al wel of nog niet op moet doen..
Heeft iemand ervaring met de master (zebra) eczeemdeken? Zit er aan te denken om die te bestellen.. Mijn fjord heeft er vorig jaar drie van andere merken gesloopt..
simodi schreef:Jets schreef:Hier gaan de temperaturen ook richting de 10 graden, maar het vriest nog wel snachts (-1). Ik twijfel nu heel erg of ik hem al wel of nog niet op moet doen..
Geen ervaring, maar let wel op de opmerking in de advertentie: kan 24 uur per dag opblijven.
Daar moet je erg mee uitkijken, want paarden raken vaak veel te heet in zulke dekens als het warm is in de zomer!
Vuyatela schreef:Ik heb een fjord van 3 jaar oud.
Ik heb geen ervaring met zomerexceem of schuren. Ik heb van de dierenarts de raad gekregen om dit seizoen vroeg genoeg een exceemdeken op te leggen.
Na wat opzoekwerk twijfel ik tussen een Boett deken of de Rambo sweetitch.
Paard staat 24/7 buiten dus wil graag iets stevig en dat niet te lang nat blijft na een regenbui. ( is wel schuilstal aanwezig maar toch...)
Wat zijn jullie ervaringen?
Paard is nu 1m40 maar zal in mei 3 worden dus nog groeien.
Iemand een idee van de maat?
Marjo89 schreef:Vuyatela schreef:Ik heb een fjord van 3 jaar oud.
Ik heb geen ervaring met zomerexceem of schuren. Ik heb van de dierenarts de raad gekregen om dit seizoen vroeg genoeg een exceemdeken op te leggen.
Na wat opzoekwerk twijfel ik tussen een Boett deken of de Rambo sweetitch.
Paard staat 24/7 buiten dus wil graag iets stevig en dat niet te lang nat blijft na een regenbui. ( is wel schuilstal aanwezig maar toch...)
Wat zijn jullie ervaringen?
Paard is nu 1m40 maar zal in mei 3 worden dus nog groeien.
Iemand een idee van de maat?
Beide zijn goede dekens, rambo is wat makkelijker aan te trekken..
In begin zullen beide wel snel drogen. De dekens worden minder in de loop van de tijd. (is mijn ervaring) en dan verdwijnt ook het water dichte laagje..