Moderators: Firelight, Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight
chipieke schreef:@koetjeboe: heb jij de everline nu? Waarom ben je overgegaan op de boett?
chipieke schreef:Die van mij gaat altijd uit haar stekker, met of zonder dekenZe vind de deken zo te zien echt niet erg.
@koetjeboe: hoe lang heb jij ongeveer met de everline gedaan? Heb nu zo'n deken en probeer zo'n beetje uit te vinden wat ik kan verwachten
koetjeboe schreef:Nou ik heb een boett deken gekocht met hoofdmasker.
Masker heb ik al binnen en past perfect.
Boett deken ga ik morgen ophalen bij het paketjes bedrijf.
Ze waren vandaag geweest maar ik was helaas werken.
Dus ben benieuwd hoop dat de deken ook zo goed past als dat het masker doet.
koetjeboe schreef:MSophie:
Ik wilde eerst een witte kopen, ik dacht dat is minder warm.
Uit eindelijk heb ik deze kleur gedaan omdat dat het meeste in de buurt komt van haar eigenvacht.
Ik moet zeggen dat ik hem nu bij mij heel mooi bij de ogen vindt zitten, het gaas komt niet in de buurt van de ogen.
Ik vindt het wel super fijne stof lekker stevig, en heel glad van binnen, ik hoop dat ze nu minder last heeft van schuur plekken op de borst.
MSophie schreef:koetjeboe schreef:MSophie:
Ik wilde eerst een witte kopen, ik dacht dat is minder warm.
Uit eindelijk heb ik deze kleur gedaan omdat dat het meeste in de buurt komt van haar eigenvacht.
Ik moet zeggen dat ik hem nu bij mij heel mooi bij de ogen vindt zitten, het gaas komt niet in de buurt van de ogen.
Ik vindt het wel super fijne stof lekker stevig, en heel glad van binnen, ik hoop dat ze nu minder last heeft van schuur plekken op de borst.
hihi grappig ik heb ook een vos maar wou juist niet de kleur van haar eigen vacht HAHA..
met de nieuwe deken zal ze in begin wat schuurplekken krijgen, omdat hij dan wat strakker zit hij gaat uiteindelijk wel wat losser zitten, dat had ik in begin ook nu zit hij veel losser.. heb nu ook weer een nieuwe daar zal ik dat ook wel bij krijgen..
ik vind de stof van een boett wel steviger dan een everline vind jij dat ook ?
HanneRonja schreef:Maar die manenkam.... Zou het van het gras komen? Ze staat nu ongeveer 1,5 week op een nieuwe wei met lang gras. Ik bouw het langzaam op en over een paar dagen blijft ze daar 24/7. De deken was wel nat van de regen, zou dat gaan kriebelen?