Moderators: Firelight, Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight
timilon schreef:@ jolliegirl: wat ik van PVD heb begrepen is dat hij wel buiten heeft gestaan...dus het jacobskruid is niet zo gek bedacht,al denk ik dat mijn bovenstaand stukje meer van toepassing is...
"als een dier zo lang niet kan eten/drinken dan stoppen zijn organen er 1 voor 1 mee,net zo lang tot de reserves op zijn en hij dood gaat."
Jolliegirl schreef:Nadita hier heb je een héél groot punt.. als hij dit al had.. heeft de lever zichzelf vergiftigd.
laten we wel gewoon rustig afwachten over hoe en wat.. en vooral blijven hopen op een spoedig en goed herstel!!
Jolliegirl schreef:Nadita hier heb je een héél groot punt.. als hij dit al had.. heeft de lever zichzelf vergiftigd.
laten we wel gewoon rustig afwachten over hoe en wat.. en vooral blijven hopen op een spoedig en goed herstel!!
Ikima schreef:Nadita, het lijkt mij wel dat er regelmatig bloed nagekeken is, daaruit kunnen ze zien of de leverfunctie afneemt of verbetert.
Ikima schreef:Een holistisch dierenarts kan je waarschijlijk ook helpen, het is al een paar keer genoemd, misschien vindt je het niks maar het is wel het proberen waard, zij geven ook levercompositum om de lever te zuiveren en kijken naar het geheel. Het moet natuurlijk wel in overeenstemming zijn met de behandelende arts.