Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
skippy1 schreef:Jeetje...echt de tranen springen in mn ogen...alleen al door je beschrijving van hoe ie er aan toe is... Vreselijk! Hoe kunnen mensen dit zo'n dier aan doen???
Ik vind t super wat je allemaal voor hem doet! Echt top! Mocht je nu of in de toekomst mijn hulp kunnen gebruiken...mn aanbod staat.Top!!!
Voor zn wonden misschien een idee: propoliszalf, Propolis is t stofje dat bijen aanmaken om de ruimtes waar de poppen in verblijven schoon en baterievrij te houden. Het is heel fijn zacht spul en puur natuur! Het is bacteriedodend, voorkomt wild vlees, maar werkt ook weerstandverhogend en heeft een sterke wondgenezende kracht. Mijn ervaring ermee is heel goed! Al kan ik me voorstellen dat t bij de een beter werkt dan bij de ander. Ik heb het zelf gebruikt voor mijn ruin toen ie door t draad was gevallen en flinke schrammen en sneeën had... Binnen week zat alles toen dicht en er zijn geen littekens achter gebleven. Misschien is t een idee dat te gebruiken? Als je t wil hebben, wil ik wel even voor je rondbellen waar t te krijgen is, scheelt jou weer tijd, die kun je dan weer aan hem besteden!