Moderators: Coby, balance, Dyonne, Essie73, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
neetoch schreef:Nou als hij ondanks zijn stress geen verhoogde acth waarde heeft, dan mag je ppid toch wel volledig uitsluiten denk ik? Ik had juist verwacht dat die ook de pan uit zou schieten en dat je dan nog steeds niks zou weten echt. Dus ts is iets verder denk ik.
Heb je het er verder helemaal niet met Jorre Meersman over gehad dan?
En is die bult ook weer weg of zit die er nog steeds?
Devic schreef:Gaat hij naar Vernon op stal of komt zij bij jou?
Heb je ook het idee dat hij wat meer ontspannen is? Hij lijkt toch wel wat opgeknapt van de eerste sessie!
Ergens wel balen dat er niets uit het bloedonderzoek komt, want eigenlijk weet je dan nog steeds niets. Nogmaals: mijn dierenarts zei dat een tumor bij paarden niet altijd uit de bloedwaarden zou blijken.
ellepel schreef:hoe doet hij nu in de bak?
ik neem aan dat hij wel uit de stal geweest is?
Nyaleti schreef:Fijn om te horen dat het bloedonderzoek goed is maar in dit geval eigenlijk jammer. Nu weet je nog helemaal niksalles op de stress gooien is dan wel raar. Heb je de waardes doorgestuurd gekregen? Ik zou ze bewaren en laten zien als je naar een andere arts gaat.
Dilan93 schreef:De pony gaat naar Vernon toe? Dan ben ik eigenlijk wel heel benieuwd hoe hij zich in een vreemde omgeving gedraagd.
Ook misschien een gekke vraag, maar hoe is de sfeer op stal? Ik merl namelijk aan mijn eigen paarden altijd goed wanneer er stress of onrust op stal heerst. Dan zijn ze heel schichtig. Zijn er dingen op de stal veranderd de afgelopen weken?
Iilssx schreef:Dilan93 schreef:De pony gaat naar Vernon toe? Dan ben ik eigenlijk wel heel benieuwd hoe hij zich in een vreemde omgeving gedraagd.
Ook misschien een gekke vraag, maar hoe is de sfeer op stal? Ik merl namelijk aan mijn eigen paarden altijd goed wanneer er stress of onrust op stal heerst. Dan zijn ze heel schichtig. Zijn er dingen op de stal veranderd de afgelopen weken?
Ja hij gaat daar morgen naartoe. Op de stal is het soms wel wat druk. De andere paarden zijn in de stal ook niet erg onrustig. Er zijn geen dingen veranderd de afgelopen weken..
ellepel schreef:ik heb ervaring met seleniumtekort, maar dan zijn ze juist erg moe en down, stijf en last van de spieren.
ik vind dat totaal niet overeenkomen met het rennen en het druk doen op het filmpje.
komt trouwens vaak voor bij dieren die op hooi leven zonder krachtvoer of vitamines.
ben benieuwd hoe het op de andere stal gaat.
Earth schreef:ellepel schreef:ik heb ervaring met seleniumtekort, maar dan zijn ze juist erg moe en down, stijf en last van de spieren.
ik vind dat totaal niet overeenkomen met het rennen en het druk doen op het filmpje.
komt trouwens vaak voor bij dieren die op hooi leven zonder krachtvoer of vitamines.
Heeft ie geen tekort doordat hij zo aan het rennen is? Dat vraag ik me hardop gewoon even af hoor.
ellepel schreef:ik heb ervaring met seleniumtekort, maar dan zijn ze juist erg moe en down, stijf en last van de spieren.