Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Marije_1997 schreef:Ik vind ook dat het paard van ts er in de posts met foto's en filmpjes er heel slecht uit ziet, dit heb ik ook gezegd tho. Maar dat maakt nog niet dat iemand het recht heeft de politie te bellen.
magda_90 schreef:Is door een Bokker de politie gebeld...?
magda_90 schreef:Wat een walgelijke reactie.
magda_90 schreef:En dan nu wederom de TS de grond inboren omdat ze dan weer zogenaamd niet boos mag zijn daar over.
magda_90 schreef:TS, mocht je nog wel mee lezen, veel sterkte gewenst
Mindim schreef:Gini schreef:In theorie is dat mooi, als mensen echter de politie op je af sturen is dat moeilijk niet persoonlijk te nemen, zo begripvol moet je dan ook wel kunnen zijn. Je moet het niet met TS eens zijn om in te zien dat dat toch wel heel ver gaat. Als je nu dagelijks langs het paard kwam en je had constant contact met de eigenaar en zag het paard iedere dag zelf met eigen ogen, dan snap ik dat je actie onderneemt, maar naar aanleiding van lettertjes en beeldjes op een internetforum, goh, ja, als iemand dat nodig vindt, doe maar zeker. Maar dan kan je ook niet verwachten dat die persoon achteraf: "dank je wel, ik voel me zoveel beter door jullie" komt zeggen. Toch?
Maar Gini, ik weet niet waar de wei ligt, jij wel? Dat kan ik niet opmaken uit enkel lettertjes en beeldjes? Ik denk dat de meeste bokkers niet weten waar ze de DP naar toe moeten sturen?
magda_90 schreef:Schei toch uit dat juist jij alles dit zo zegt. Want vertel eens, hoe is met dit topic het paard precies geholpen?
Als de informatie in dit topic überhaupt al geklopt heeft, want dat kun je nooit weten, maar toch wordt er op in gehakt.
Het is wel heel toevallig en zeker aannemelijk dat na aanleiding van dit topic de politie is gebeld. Vooral gezien dit niet de eerste keer is dat het is gebeurd (dan denk ik aan andere topics terug).
Gini schreef:TS deelt redelijk veel dus dat zou me nog niet zo heel gek lijken als je de regio kent. Maar goed, dat is speculatie, kijk, het kan ook iemand zijn die het paard wel in het echt gezien heeft. Ik wil ook zeker niet bediscussiëren of de politie wel of niet gebeld had moeten worden, ik wil alleen maar zeggen dat TS zich er wel k*t om mag voelen. Om haar dan nu alsnog hard aan te pakken lijkt mij gewoon enorm overbodig. Dat de gemoederen voor het slotje hoog opliepen begrijp ik ook, maar om nu nog op TS te vitten heeft in mijn ogen geen nut. Er is een actie geweest, TS voelt zich slecht, gaat al dan niet actie ondernemen (zullen we nu ook niet meer weten), ergens moet je dan ook wel even op de rem gaan staan en ademruimte geven.
DeMolenhoek schreef:Er is informatie verschaft aan de politie die enkel op dit forum staat.
Dimphyl schreef:Voor de bokkers die dit vroegen of evt twijfelden, PZB is op de hoogte en bezig met deze case. Ze willen echter zelf niet op bokt reageren.
Ik denk dat als zij als stichting er bovenop zitten (met een 'reputatie' hoog te houden) dat er wel goed wordt opgelet.
Ik hoop oprecht dat Merho geholpen kan worden en weer helemaal opknapt.
tamary schreef:Hoe zit dat trouwens met de DA's in Belgie, want hier in Nederland is er eigenlijk landelijk dekkend wel spoeddienst te vinden qua DA's, zowel huisdieren als vee/paarden. Ik lees wel vaker voor mij vreemde posts als het om het DA-systeem in Belgie gaat. Kan iemand mij uitleggen hoe dat zit?
tamary schreef:Dan komt het kennelijk omdat hier de DA's allemaal soort miniklinieken zijn met meerdere DA's en dus altijd een/meerdere nacht/spoed-dienst hebben? Ik hoef eigenlijk altijd maar het gewone nummer te bellen en DA komt.
Dimphyl schreef:Voor de bokkers die dit vroegen of evt twijfelden, PZB is op de hoogte van, en bezig met deze case. Ze willen echter zelf niet op bokt reageren.
Ik denk dat als zij als stichting er bovenop zitten (met een 'reputatie' hoog te houden) dat er wel goed wordt opgelet.
AmyJamess schreef:Dimphyl schreef:Voor de bokkers die dit vroegen of evt twijfelden, PZB is op de hoogte van, en bezig met deze case. Ze willen echter zelf niet op bokt reageren.
Maar dan mag ik aannemen dat ze allang een DA hadden moeten langs sturen?
TS zegt zelf dat ze nog niet weet wanneer er een dierenarts vanuit pzb komt. Lijkt me toch dat je dat je dat voor het weekend al geregeld wilt hebben. Vind ik eigenlijk best kwalijk dat dat onder hand nog niet is gebeurd en niet echt goede reclame voor je stichting in mijn ogen.