Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
pien_2010 schreef:Dat kan allemaal wel wezen maar we hoeven er nu ook weer niet een volksgerecht van te maken. En wie weet heeft TS het gewoon bij het rechte eind. Ook dierenartsen maken weleens fouten/vergissingen!
Babootje schreef:pien_2010 schreef:Dat kan allemaal wel wezen maar we hoeven er nu ook weer niet een volksgerecht van te maken. En wie weet heeft TS het gewoon bij het rechte eind. Ook dierenartsen maken weleens fouten/vergissingen!
Ach houd toch op Pien! Als jij dit niet erg vindt vraag ik me af wat je dan wel erg vindt....
Rizette: kan ik me voorstellen. Mogelijk is de dierenpolitie toch op bezoek geweest en is de staleigenaar daar niet blij mee geweest. Inderdaad hoop. ik dat de dierenpolitie iets met de meldingen heeft gedaan.
Wijslander schreef:gohya schreef:We kunnen dit topic wel naar voren blijven halen,maar heeft echt geen zin.Laat het gewoon doodbloeden.
Misschien vindt niet iedereen het even makkelijk de andere kant op te kijken en te doen alsof z'n neus bloedt...