Lindor92 schreef:Aangezien ik geen centraal topic kan vinden over cranio sacraal therapie, dacht ik laat ik er maar 1 openen.
Aankomende zaterdag komt er een therapeut bij mijn stalgenoot en ik dacht, misschien is dat ook wat voor mijn paard.
Waarom en wanneer heb jij je paard laten behandelen door een cranio sacraal therapeut? En door wie?
Graag hoor ik ervaringen :)
Dit is de start van het topic en de vraag van de topic starter (TS)
BigBen jij start een discussie over dit onderwerp(iedere keer weer opnieuw geef jij deze discussie nieuwe voeding zo ontdekte ik bij het openen van het nieuwe topic en het maken van de beginpost).
Regelmatig wordt hier op gereageerd dat mensen het graag ontopic willen houden en de discussie niet prettig vinden
Yvankaxx schreef:Jammer dat er zo'n discussie is ontstaan. Daarom ga ik helaas het topic ontstippen.
Banyu schreef:Bigben,waarom verlaat je dit topic niet gewoon? Je hebt je punt gemaakt. Genoeg is genoeg lijkt me.

meerdere van deze posts zijn geplaatst maar ik wil niet in herhaling vallen dus laat die achterwege, er zijn ook mensen die de posts wel als prettig ervaren. Maar is allemaal off topic want het gaat niet om ervaringen.
Dan gebeurt er iets interessant. Het topic stopt in mei 2018 en wordt opneiuw opgestart door iemand die graag ervaringen wil. Dan hebben we paar dagen een ervaringstopic en ja jullie raden het al dan komt BigBen met een uitgebreide quote van een eerder verhaal met de eindconclusie Citaat:
Kort samengevat, craniosacraal therapie is nonsens, en heeft geen enkele therapeutische waarde.
Dus het topic wordt wederom gekaapt en is weg bij de ervaringen.
Er worden pogingen ondernomen om het topic weer terug bij de ervaringen te krijgen door meerdere posters. Er ontstaat wederom discussie en ruzieachtige posts en mensen die aangeven
bumper schreef:Tot pagina 2 leek het on topic te gaan.
Nu worstel ik me door discussies heen.
Iemand nog reactie op de vraag van ts zoals die volgens mij bedoeld was?
Ervaringen en namen van therapeuten die goed bevallen zijn?
bumper schreef:Tot pagina 2 leek het on topic te gaan.
Nu worstel ik me door discussies heen.
Iemand nog reactie op de vraag van ts zoals die volgens mij bedoeld was?
Ervaringen en namen van therapeuten die goed bevallen zijn?
Citaat:
Ik probeer nog te blijven volgen, maar met bovenstaande discussie welke mijn inziens niet hier thuis hoort, is het lastig
k_m schreef:Kan er aub een discussie topic worden geopend want dit is zo interessant maar ik wil echte ervaringen lezen en geen meningen..
pien_2010 schreef:Het blijkt lastig te zijn om dit topic te splitsen in twee topics kreeg ik terug van het moderator team, daar er dan reacties tussen wal en schip vallen.
Vandaar aan diegene die graag willen discussiëren en in feite daarmee voorbij gaan aan de vraag van TS, willen jullie een nieuw topic starten en daar deze discussie gaan voeren?
Dan kan dit topic verder gaan met ervaringen met Cranio Sacraal therapie waarvoor TS dit topic opende.
Peetstap schreef:k_m schreef:Kan er aub een discussie topic worden geopend want dit is zo interessant maar ik wil echte ervaringen lezen en geen meningen..
Heb in topic getemd, wellicht kunnen voor en tegenstanders lekker een eigen topic gaan openen ?
Hier gaat het om topic onderwerp ts.
Citaat:
Open toch gewoon een discussie topic en leef je daar uit. Maar laat mensen zoals mij gerust, je beseft niet hoeveel impact zo een domme reactie kan hebben op iemand die hier gewoon van afhangt of je paard kan blijven leven of niet.
Omdat niemand een nieuw topic heb geopend heb ik dit gedaan. Want het is een interessante discussie en er lopen nu twee topics door elkaar waarvan de moderator heeft aangegeven deze niet te kunnen splitsen en dit terug heeft verwezen naar de posters van dit topic.
Vandaag is er dus een nieuw topic gemaakt door mij in de hoop dat er gestopt wordt met het kapen van dit topic en in de hoop dat de interessante discussie in een ander topic gevoerd gaat worden. Dat is een win-win situatie.
Of het moet zo zijn BigBen dat jij alleen maar in dit soort topics aanwezig bent vanuit een soort zendingsdrang om alle topics gaande over onderwerpen die (nog) niet wetenschappelijk bewezen zijn monddood te maken. Dat idee krijg ik namelijk meer en meer.
Als het je echt om de discussie zou gaan, dan zou je elders deze discussie (plek is er gemaakt en vrijwel al jouw posts zijn gequote) met plezier verder voeren en hier TS en andere bokkers in hun waarde laten door hun ervaringen te laten delen. De bokkers hier kunnen zelf de discussie volgen in het andere topic en eventueel zelf daar ook posten.