Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
Heleennn schreef:Het moet nu niet gekker worden? Gisteren moest de Welsh nog ingeslapen worden? Wat is er nou concreet aan de hand met dat dier? Want én cushing, én een peesblessure én 28 jaar oud? Dat is geen goede prognose.
AmyPony schreef:De welsh is verder kerngezond en zit nog vol power.
_Reneee schreef:Je kunt vast een regeling treffen met je dierenarts. Ik krijg de rekening van mijn dierenarts altijd pas na een week of vier trouwens.
Diablo schreef:_Reneee schreef:Je kunt vast een regeling treffen met je dierenarts. Ik krijg de rekening van mijn dierenarts altijd pas na een week of vier trouwens.
Meen je dit nou serieus? Welke dierenarts gaat een betalingsregeling treffen met een kind van 14? Daar zullen de ouders toch bij betrokken moeten worden.
Ik heb een dochter van deze leeftijd, als ik als moeder zo'n topic zou lezen van mijn kind, zou ik woest worden. Hoe durven jullie zo tegen een kind te praten. Haar ouders zwart maken, haar aanzetten de dierenbescherming in te schakelen tegen haar ouders en dan willen er ook nog bokkers met een trailer komen om het paard naar de dierenarts te rijden.
Als er zo opeens iemand met een trailer op mijn erf zou komen om mijn paard in te laden en mee te nemen naar de dierenarts, had je echt een heel groot probleem en je werd er linea recta weer af geschopt.
Echt, ik lees vol bewondering hoe hier een kind beïnvloed wordt om dingen te doen. Het gebeurt me niet vaak, maar dit topic lees ik met open mond en ik kan niet begrijpen dat de mods hier niets tegen doen en dit meisje in bescherming nemen.
langedeel schreef:Is het geen optie om te zeggen dat je het zelf wel betaalt.
Mijn paard had namelijk grote bult op haar been, da erbij die zei is niks alleen een vochtophoping. nou ik geloofde er niks van ze liep onregelmatig e.d. toen ook heel veel ruzie gehad met me vader want hij dacht toch dat er niks was, want dat had de da nou eenmaal gezegd. Nou toen heb ik dus zelf da gebeld afspraak gemaakt, en toen heeft ze wel artrose geconstateerd. En later in utrecht bleek dit ookal vergevorderd te zijn. Maar nu even tot het punt, misschien als je zegt dat je het zelf betaalt maar later blijkt er toch iets mis te zijn dat je ouders de ernst dan inzien en het wel willen betalen?
Weet natuurlijk niet of dit voor jou haalbaar is.
(ben zelf btw 15)
AmyPony schreef:We zijn even naar die dierenarts toegeweest (zonder paard) en zijn consult is heel duur en als hij komt ben je zonder pardon meer dan 100 euro kwijt zonder dat hij het paard bekeken heeft. We gaan dus een andere dierenarts inschakelen. Morgen maken we een afspraak. Liefst voor dezelfde dag, anders vrijdag. We laten de welsh ook gelijk nakijken en wat moet dat moet... knoop is doorgehakt.
Trailer die we zouden huren is stuk.