Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

wilde morgen gaan maar daar zal wel weer niks van terecht komen. Hopelijk volgende week dan maar. Vlieg op dit moment van hot naar her. Afgelopen week bijvoorbeeld een tank van de transit helemaal leeg gereden en een logee hond erbij. 900 km gereden in iets meer dan een week en ook de atos was weer leeg. Veel afspraken, ben in huis bezig met dingen opruimen ook.
heb gelijkvloers huis met schuifdeuren dus het tuig kan overal komen. Die zijn af en toe bij ex en heb ik een weekend even niks te doen. Die gebruik ik ook heel grondig. Afgelopen weekend sauna en bioscoop bijvoorbeeld. Was wel even nodig na een beroerd verlopen zaterdag ochtend.
Rocamor schreef:BeidenHeeft Binky Snowdon (de persoon) al helemaal ingepalmd?
Zowel mens als paard kunnen hem steeds meer waarderen! Dinky vond mij in begin maar stom, doordat ik 3x per dag zijn oog moest smeren ivm ontsteking na kleine beschadiging. Maar nu ik hem niet meer zo hoef te pesten, staat hij elk moment dat het hem lukt achter of voor me.
als ie je eenmaal goed kent moet je hem nog net niet operatief verwijderen van je. Het is echt een mensen maar ook een dierenpaard. Hij vindt alles en iedereen leuk zolang hij in zijn waarde gelaten wordt. Maar dacht ik al dat paard Snowdon aan hem kon wennen wel, en nu kunnen ze samen baasje spelen.
, ik zit zowel morgen als vrijdag propvol weer met afspraken. En heb donderdag rust nodig. Misschien dat het weekend gaat lukken maar kan best dat vrijdag blijkt dat zaterdag ook weer vol zit. Dat zit ik in de wao, heb geen paarden te doen meer maar loopt de agenda ongeveer over van de afspraken.