Morgen is het erop of eronder voor Fyanne.

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Pumpkins

Re: Morgen is het erop of eronder voor Fyanne.

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-17 17:03

Veel sterkte Goya! Snap je beredenering volkomen!

Vala

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-17 18:20

Respect voor je beslissing Gohya, als ik het zo lees zou ik ook nu deze laatste moeilijke stap zetten. Fyanne heeft het getroffen met jou als baas, je hebt alles voor haar gedaan.
Heel veel sterkte de komende week!

xPabloBokt
Fotograaf

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-17 18:21

Ik wil je ook heel veel moed en kracht toewensen, ik vind het super van je dat je deze beslissing zo maakt in het belang van je paardje.

Maflinger_S

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-17 18:24

Ach jeetje, het gaat dan toch gebeuren. Goede beslissing denk ik, bij een mooi leven waarin je zeker goed voor haar gezorgd hebt, hoort ook een mooie dood. Ik hoop dat de tijd jullie niet inhaalt.

gohya

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-04-17 18:29

Dank je wel allemaal.
Vanavond gaat ze weer naar het grote grasveld,lekker grazen,waar ze zoveel van houd.

En idd. als ze tijdens zo'n aanval niet meer overeind komt,dan word er gelijk de D.A. gebelt en word er niet gewacht tot volgende week.

kaatje89

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-17 18:50

Stille meelezer, onwijs veel sterkte met dit moeilijke besluit wat je hebt moeten nemen. Hoop dat jullie samen nog een paar hele fijne dagen tegemoet gaan. Heel veel sterkte :(:)

sjanien

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-17 20:22

Heel veel sterkte gewenst. Moeilijke beslissing maar aangezien de aanvallen terug komen denk ik wel het beste. Jij kent haar het beste en kunt zelf het beste beslissen wanneer het genoeg is. Ik hoop dat je de komende dagen nog van haar kunt genieten. Ga je nog foto's van haar maken?

xoxolieneke

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-17 22:31

Zo hé, wat een dappere en moeilijke beslissing! Heel veel sterkte gewenst en geniet nog zo lang het kan!

Elisa2

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-17 07:39

De juiste beslissing denk ik Goyha..ingrijpen voordat het echt lijden word en ze stikt oid in zo'n aanval als je er niet bij bent.

Heel veel sterkte ermee!

gohya

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-04-17 08:39

@sjanien er worden idd. nog foto's gemaakt van Fyanne, a.s. dinsdag,had 1 van de verzorgsters al geregeld. Het was de bedoeling dat ik er zelf bij zou zijn,maar ik ben dan in het UMC. Het worden foto's zonder mij erbij.

Fyanne gisteravond op het groene weiland.
Afbeelding

Tijdens een aanval.
Afbeelding

loez

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-17 21:39

TS, probeer wel nog even te kijken dat er ook wat foto's van jou en Fyanne gemaakt worden, zou zonde zijn om dat niet te doen!

Dikke knuffel en veel sterkte :(:)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-17 21:47

Och, jeetje wat een arm ding, die foto tijdens een aanval... Snap je keuze heel goed...

Heel veel sterkte nogmaals!

gohya

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-04-17 08:13

Gistermorgen niks aan de hand,niet benauwd,geen vieze bloed neus,ze galopeerde van het ene weiland naar het andere weiland.Haar slobber at ze als een bootwerker op.
Maar ik verander niet van gedachte, ik laat haar deze week gaan.
Ik vermoed dat de tumor tegen de hersens is gegroeit,want tijdens een aanval schopt ze ook met haar benen,zei me verzorgster. Ook leek het bij de 2de aanval of ze uit haar lichaam trad.Wat de verzorgster ermee precies bedoeld weet ik niet,maar het zag er eng uit.
Ik ga er dan ook vanuit dat het niet bij deze 2 aanvallen blijft,maar ze er vast meerdere gaat krijgen.

@loez ik ga kijken of er vandaag wat foto's gemaakt kunnen worden van Fyanne en mij.

Elisa2

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-17 08:16

Verstandig, met dit soort dingen ben je eerder te laat dan te vroeg en je kan beter ingrijpen voordat het echt "lijden" word.

CastaMickey

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-17 08:51

Moedige beslissing van je, heel veel sterkte met het verlies alvast ;(

senna21

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-17 20:22

Veel sterkte gewenst deze week.
Een wijs, maar altijd moeilijk besluit.

Othilly

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-17 17:57

Ai gohya altijd zo pijnlijk en verdrietig..Ze heeft een mooi lang leven gehad bij jou..hou daar aan vast!!
Heel veel kracht toegewenst komende tijd!! :(:)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-17 21:54

Hey Yvonne, hoe is het daar?

gohya

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-04-17 08:14

Slecht Joolien. Ik heb gister een gesprek gehad met de D.A. die de scopie vorig jaar bij Fyanne had gedaan.Verteld dat Fyanne 2 x een soort van aanval heeft gehad en later weer vrolijk stond te grazen.
Omdat ze weer een aantal dagen helemaal goed was,begon ik tóch weer te twijfelen.Mijn verstand zei: Inslapen, mijn hart zei: miss. heeft ze tóch nog een aantal weken of zelfs maanden.
Ik moest dat stukje twijfel weg halen door de D.A. zijn advies te horen.
Hij zei wat ik eigenlijk al wist, inslapen,het risico op een hersenbloeding of dat ze stikt is te groot.
Ze zou een gruwelijke dood kunnen sterven in de nacht.Zijn bevestiging heeft mijn kleine beetje twijfel helemaal weg gehaald. Dinsdag is er een fotoshoot geweest,kon ik helaas niet bij zijn vanwege een helse operatie [achteraf], maar een aantal verzorgsters zijn wel op de foto gegaan met Fyanne.

Vandaag alles regelen, D.A. [liefst mijn eigenste] en de Rendac.De plek heb ik al,vlakbij het weiland en de andere paarden kunnen dan afscheid nemen van haar. Ik wil haar niet zomaar uit de kudde weg rukken,zodat de andere niet weten waar ze gebleven is.Ze mogen er allemaal bij zijn,ze zijn slim genoeg om te weten wat er op dat moment gebeurt.
Ik wil haar morgen óf a.s. maandag laten gaan,eerst overleggen met de D.A.
Morgenmiddag 1 uur eerst nog een fotoshoot van mijzelf met Fyanne. Vandaag [als ze goed te pas is] een laatste afscheids stapritje.
Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Smee__

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-17 08:28

Ik ben tot nu toe een stille meelezer geweest maar heel erg veel sterkte alvast :(:)

Maflinger_S

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-17 09:29

Moedige maar juiste beslissing. Wacht niet te lang en geniet nog van de laatste dingen samen.
Heel goed dat de rest van de kudde er bij kan zijn als Fyanne gaat. Uit een recente ervaring weet ik dat het anders lastig uit te leggen kan zijn aan de rest van de kudde.

sjanien

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-17 09:35

Fijn dat je nu toch een bevestiging hebt en niet meer twijfelt. Geniet nog van haar en hoop dat je mooi weer hebt voor mooie foto's.

Sterkte en beterschap voor jezelf

sanso

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-17 09:42

Nogmaals veel stekte TS :(:)

Britta31

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-17 13:39

Heel veel sterkte.

Jet

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-17 13:56

Heel veel sterkte hoor! Het zou heel fijn zijn ( ergens...) als ze morgen ingeslapen kan worden en ook morgen opgehaald kan worden door Rendac, hoe moeilijk het ook allemaal is.

En vreselijk balen voor jou dat dinsdag een hel was, heb je er nu nog veel last van?