Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
AmFe schreef:Ja dat speelt ook absoluut mee.. Je zult wel duizenden euro's kwijt zijn. Verschrikkelijk! Hopelijk ben je er bijna en hoeven jullie dit dan nooit meer mee te maken!
AmFe schreef:Wauw wat goed!! Ben je dan nu helemaal klaar? Hebben zij nog tips om herhaling te voorkomen?
Voor mij zou thuis spoelen echt geen optie zijn. Dat zou mijn paard nooit toelaten. Dus mocht dat nodig zijn dan wordt dat echt nog een probleem. Denk dan toch eerst door de neus laten spoelen etc. Ik blijf maar hopen dat het niet nodig gaat zijn!
Kwam vanavond bij hem en z'n neus was droog! Echt, ik sprong bijna een gat in de lucht!! Dit heb ik al die maanden nog nooit meegemaakt. Na wat lekkers en even wandelen samen kwamen er na een tijdje toch wel wat slierten uit. Dus dan baal je weer flink maar toch is het beter en anders dan eerder. Dus wie weer belooft het iets goeds...
8nnemiek schreef:Hoe lang gebruik je de pilletjes nu? Bij mijn paard duurde het twee tot drie weken voordat het echt duidelijk werkte. Zou mooi zijn als ze bij jou net zo goed werken! Alleen blijft het natuurlijk lastig om te zien wat nu de echt voor de verbetering zorgde als je meerdere medicijnen of behandelmethodes gebruikt.
8nnemiek schreef:Hepar Sulfuris D4 van A Vogel.
pol1 schreef:8nnemiek schreef:Hepar Sulfuris D4 van A Vogel.
Zal ook vd wk de faculteit es vragen wat bij te kunnen geven als ondersteuning zeker voor de periode als we niet meer hoeven te spoelen!
Hier gaat t nog steeds goed..Er komt echt nihil wat uit.. advies is Door te gaan totdat er helemaal niks meer uitkomt.
De gaatjes gaan wel wat dichter zitten, flink doorprikken!
gohya schreef:Echt balen AmFe . Fyanne heeft [voor het eerst] al een week een schone neus.De druppels zijn nu op en ik ga nog een flesje bestellen,ik mag ermee doorgaan,heb het eerst gevraagd.Het zijn Homeopatische druppels.