Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Rachel_x schreef:Iemand ervaring met het voeren volgens het boekje ''Zomer eczeem opgelost met voedig''? Ik geloof dat er wordt geadviseerd om bietenpulp, zeewier, zemelen en lijnzaad te voeren. Is het boekje een aanrader? Ik sta wel op een pensionstal waar ik het hooi en gras niet zelf kan bepalen.
jessie84 schreef:ah, bedankt:) Daarom ook mijn twijfel, ik vraag me af of ik er voldoende uit kan halen, omdat ik naast mijn eigen voerbeurten, het voer helaas niet in de hand heb. En daarnaast is de jeuk gelukkig ook niet ernstig.Misschien start ik binnenkort eens met zemelen, pulp, zeewier en lijnzaad. Volgens mij is dat wel de hoofdzaak uit het boekje? En dan wordt er daarnaast dus geen vitaminebrok bij gegeven?Rachel_x schreef:Iemand ervaring met het voeren volgens het boekje ''Zomer eczeem opgelost met voedig''? Ik geloof dat er wordt geadviseerd om bietenpulp, zeewier, zemelen en lijnzaad te voeren. Is het boekje een aanrader? Ik sta wel op een pensionstal waar ik het hooi en gras niet zelf kan bepalen.
ik heb het boekje je kan het evt overnemen
ik heb er wel wat tips uit gehaald maar niet alles want dat is ook bijna niet tedoen
of het geholpen heeft weet ik niet hij heeft nog steeds jeuk maar misschien zonder de tips uit het boekje zou het erger zijn