Zou het je lukken om de foto's een slagje te draaien ?
Dat kijkt wat makkelijker !
Wat ziet haar been er weer een stuk beter uit...
We blijven duimen voor Mirre
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Een relaxt en tevreden paardje op de foto's.
)
Go Mirre, nu even doorzetten
Lynnepinny schreef:Echt respect dat jullie er zo veel moeite voor doen!
Go, Mirre!
Jet schreef:Zo, dat klinkt goed hoor!
Toen Lou boxrust moest vanwege haar koliekoperatie heb ik haar tijdelijk van stal verhuisd naar een stal waar meerdere paarden op stal stonden. Misschien is dat voor jou ook een overweging waard. Anders kan je ook proberen of je stalgenoten om de beurt hun paard een dag in een paddockje naast Mirre kunnen zetten, misschien blijft ze dan ook rustig. Het zou natuurlijk zonde zijn als je nu zover gekomen bent, dat het weer misgaat als ze erg druk wordt. Ik ben benieuwd wat Ellen Kral morgen kan doen voor Mirre en of ze het in 1 behandeling voor elkaar krijgt.
Succes ermee hoor, ze doet je toch iedere keer weer versteld staan!
[***] schreef:Jet schreef:Zo, dat klinkt goed hoor!
Toen Lou boxrust moest vanwege haar koliekoperatie heb ik haar tijdelijk van stal verhuisd naar een stal waar meerdere paarden op stal stonden. Misschien is dat voor jou ook een overweging waard. Anders kan je ook proberen of je stalgenoten om de beurt hun paard een dag in een paddockje naast Mirre kunnen zetten, misschien blijft ze dan ook rustig. Het zou natuurlijk zonde zijn als je nu zover gekomen bent, dat het weer misgaat als ze erg druk wordt. Ik ben benieuwd wat Ellen Kral morgen kan doen voor Mirre en of ze het in 1 behandeling voor elkaar krijgt.
Succes ermee hoor, ze doet je toch iedere keer weer versteld staan!
Sluit ik mij compleet bij aan.
Succes!