Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
brighteyes85 schreef:Tessaxbelle vervelende blessure goed dat je het hebt opgemerkt.
Ik heb Zora vanaf het begin van de blessure van het krachtvoer afgehaald en ze krijgt, naast onbeperkt ruwvoer (kuil, lucerne, wortels en vitamine. Daar doet ze het goed op en ze blijft rustig dat was voor mij het belangrijkste.
Peelie schreef:Ik zou het krachtvoer er helemaal vanaf halen als ik jou was.
Nu is Mara een heel eind met de revalidatie, heeft mijn jonhe ruin iets aan zijn been. Ik heb hem dus is drukverband staan nu. Ik wordt gek als blijkt dat hij een blessuure heeft...
tessaxbelle schreef:Ik heb al jullie verhalen gelezen en ik wil graag mee praten.
Ik ben gister met mijn paard naar de kliniek van Meursing geweest. Uit de foto's blijkt dat ze een scheur in haar tussenpees heeft.Aan de ene kant was ik wel opgelucht, want ze dachten eerst aan een gebroken griffelbeentje. Nu moet ik elke dag 2x 5 minuten stappen. Ik mag telkens iets langer zodat ze over 1 maand 2x 15 minuten uit stal komt. Over 1 maand gaan we weer terug naar de kliniek om te kijken naar verbeteringen. Ik hoop zo dat het beter word!
Ik had nog een vraagje, op watvoor voer staan jullie paarden? Beau krijgt altijd 3x 3/4 biks, maar daar word ze over een tijdje wel druk van denk ik. Ik loop er nu 2 weken naast, gelukkig was ze toen wel rustig!
Peelie schreef:Ik kijk het deze week even aan. Hij staat in drukverband wat helemaal geen kwaat kan. Als het na deze week niet beter gaat, ga ik hem laten scannen. Ik hoop dat het met een sisser afloopt. Maar mijn gevoel zegt dat hij toch een lichte blessure opgelopen heeft op dr paddock donderdag. De paddock was erg hard en onregelmatig. De groep waar hij in staat is nogal druk en speeld veel. Ik gok dat hij zich verstapt heeft. Tijdens de training is niks gebeurd namelijk.