danoesje schreef:Pffff echt zuur suzanne! Maar als je kijkt naar mijn foto's kun je ook zien dat het ineens heel snel kan gaan. Dus hopelijk heeft ze eerder gewoon ook echt geen last gehad. Mogelijk kwamen de wervels al gedurende een langere tijd bij elkaar in de buurt maar nog niet tegen elkaar en gingen ze elkaar ineens raken? En was zij zo voorzichtig met haar ruiter dat ze niet explosief heeft gereageerd maar alleen haar plezier in het rijden kwijt raakte vanwege de pijn?
Nou wervels schuiven niet zomaar langs elkaar heen. Dit had ze al veel langer. Als je achteraf kijkt is het denk ik ook wel duidelijk. Toen ze net een paar weekjes onder het zadel was heb ik een sportmasseuse laten komen. Een vriendin had er zulke goede ervaringen mee en haar paard was veel rechter geworden en zo fijn en soepel. Ik heb deze mevrouw ook laten komen maar ik was echt alles behalve blij. Ik kwam er gewoon de bocht niet meer mee om, zo stijf was ze. Het leek wel alsof ze helemaal stijf stond van de spierpijn. Ik melde dit en dit had ze nog nooit meegemaakt zei ze.
Misschien gaf dit ook wel aan dat er iets in de rug niet goed zat toen. Maar daar zocht ik niks achter toen.