Moderators: Coby, balance, Dyonne, Essie73, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
aerdenhout1 schreef:???? Het is een hengst VEULEN??? Hoe oud is hij nu eigenlijk? Of heb ik daar over heen gelezen?
Ik heb trouwens in stomme verbazing jou "longeer" filmpje bekeken!
Dit noemen wij hier een paard rond slingeren, want dit heeft niets met africhten en een paard beleren te maken!
Neem les, of verkoop dit paard en koop een ouder dier dat al is beleerd!
aerdenhout1 schreef:Een 1 1/2 jarige die al niet best loopt zo longeren is vragen om narigheid, maar inderdaad waar bemoei ik me mee. Succes met je 1 1/2 jarige ik hoop dat het goed komt.
aerdenhout1 schreef:???? Het is een hengst VEULEN??? Hoe oud is hij nu eigenlijk? Of heb ik daar over heen gelezen?
Ik heb trouwens in stomme verbazing jou "longeer" filmpje bekeken!
Dit noemen wij hier een paard rond slingeren, want dit heeft niets met africhten en een paard beleren te maken!
Neem les, of verkoop dit paard en koop een ouder dier dat al is beleerd!
ohjajoh6 schreef:Ja echt hoor TS, ik vind het een wereld van verschil, hij liep zelfs eventjes heerlijk te sjouwen in draf, haha ik zeg eventjes omdat hij inderdaad lekker veel peper in zijn hol had! Super toch? waarom dan die neerslachtigheid ?
Hevonen schreef:Hij heeft zolang al met dit probleem gelopen, dat is gewoon niet zomaar over. Het komt vast wel.
!
sh4e schreef:Wat wil je uiteindelijk met muis? Ik bedoel als sportpaard, recreatie?
Heb je het daar over gehad met de dierenarts hoe de prognose daarvoor is?
Het klinkt heel hard wat ik nu ga zeggen, maar ik bedoel het niet zo, maar Muis kost nu ontzettend veel geld, en hoe groot is de kans dat hij uiteindelijk een rijpaard word? Want dat is neem ik aan toch wat je wilt?
Vindt het wel heel goed van je dat je van alles probeert, en je best doet! Ik hoop dat het allemaal helpt!
Lieset23 schreef:Switt je hebt mijn lekenmening via pb ook al gehad. Het is inderdaad lastig en stap is ook in mijn lekenogen erg slecht. Daartegenover de draf en galop. Bijzonder.
timokyana schreef:IK volg ook nog steeds trouw mee met nieuws over muis.
Je geeft andere door jouw ervaring te delen ook de kans om iets te leren en om eventueel in een soortgelijke situatie te handelen met misschien wel bepaalde stappen die je met muis hebt doorlopen.
Ik vind het een leerzaam topic, al zou ik liever een muis zien die de sterren van de hemel loopt natuurlijk.