Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
. Sterkte.
maar dat is niet heel realistisch.. ik heb nauwelijks geslapen en moet gewoon werken dus stort me daar maar op..
het duurde me te lang.
Rchell schreef:ik heb mestonderzoek laten doen en op utrecht nog een keer en was beide zelfde uitslag nl wel bloedworm maar zeer weinig in verhouding (was niet eens ontworming voor nodig volgens arts), en er is nu zeeer uitgebreid onderzoek en daar kwam dat niet uit, dus dat verwacht ik niet. Ik denk zelf dat er toch een infectie zit.. vreemd genoeg laat zijn bloeduitslag dat niet zien maar hij heeft wel koorts en een zeer trage darmwerking.. van eten tot mest produceren duurt ruim 48 uur momenteel..
)
Manonislief schreef:ik heb ook een probleempje, mijn pony bokt nogal, en is nogal stijf. laatst dachten we dat ze slechte weerstand had en toen kreeg ze een schimmeltje.. zal ik de dierenarts laten koemn?
geerke schreef:Rchell schreef:ik heb mestonderzoek laten doen en op utrecht nog een keer en was beide zelfde uitslag nl wel bloedworm maar zeer weinig in verhouding (was niet eens ontworming voor nodig volgens arts), en er is nu zeeer uitgebreid onderzoek en daar kwam dat niet uit, dus dat verwacht ik niet. Ik denk zelf dat er toch een infectie zit.. vreemd genoeg laat zijn bloeduitslag dat niet zien maar hij heeft wel koorts en een zeer trage darmwerking.. van eten tot mest produceren duurt ruim 48 uur momenteel..
ik zou zelfs zenuwachtig worden van een heel klein beetje bloedworm![]()
(maar ik heb een 'wormtic')
Eesrt diagnose, dan die spuit dr in.. hij ligt al klaar