Goed voornemen,ik ga aankomende week naar dokter
Best bizar ik bel eerder de dierenarts dan de dokter voor mezelf,moet mezelf ook meer op 1 plaatsen,jaja die les wist ik al.....
nu nog iets mee doen,sla mezelf
Spiegelen,...ik geloof er heilig in,heb zoveel geleerd de laatste week
zo grappig, ik krijg echt t gevoel dat sommige nu denken dat ik echt niet spoor en ja dit klopt,maar dat wist ik al lang,zette het alleen nooit open en bloot neer op internet
Yeah krijg mijn bizarre gevoel van humor ook weer terug

merrieveulen, do i make sense? en of je sense maakt
en toen Blonde een dood veulen had met haar en ons verdriet,lag die erna in soort coma en stuip,bloedonderzoeken etc....en nu met uitleggen en hem erbij betrekken is hij nog verdrietig maar anders...
,na onze gezamelijke inzinking vorige week,ze was vandaag zo anders dan anders en vrolijk, zelfs Rene viel het op dat ze aanhankelijk,nieuwsgierig en goed in haar vel zat toen hij vanavond ging afvoeren....
......dus bij elkaar rapen en dan beheerst,voorspel en dan ging t goed.
ik weet niet hoe onze medemensen daar tegen aan kijken. Boeit me ook niet. Het is toch fijn dat je gewoon kan genieten van je beesten. Als ik naar stal fiets en in de verte mijn paardjes in de wei zie lopen, heerlijk rustig of even lekker gek doen, geeft mij dat een goed gevoel. Ook op mijn werk zit ik de halve dag tussen de paardjes. Het is hard werken, maar zo leuk.
even uitzoeken en opladen....
Desert is echt stuk vrijer geworden en aanhankelijker de laatste maanden.....