Ik ook, vind het echt afschuwelijk wat er is gebeurd Bomba Vreselijk om je geliefde dier vol vertrouwen achter te laten en dat er dan zoiets mee gebeurt.....
TS Veel sterkte ermee, sneu voor je paard maar ook een goede les voor allen die dit topic volgen. het noemen van een stal naam mag volgens mij niet, maar ja, doen ze opt nieuws toch ook, voornaam + letter achternaam uit dorp ????
Zo ken ik een verhaal uit betrouwbare bron van door verhandelen van geschonken paard aan educatief centrum onder motto, hij blijft altijd hier bla bla bla,
Lizaa01
Geplaatst: 25-06-12 16:55
Ik ben een stille meelezer maar ik wil je heel veel sterkte wensen TS. Veel succes morgen en ik hoop met je mee op goed nieuws.
Splendesco
Geplaatst: 25-06-12 17:18
Ik wil je morgen ook heel veel sterkte wensen TS, zal voor jou en je paard duimen.
Bedankt allemaal.. Ik blijf duimen en hoop op een goed resultaat morgen..
De foto's worden gemaakt bij onze eigen dierenarts. Hij is echt heel erg begaan met de merrie en heeft absoluut het beste met haar voor.
Voor de mensen die willen weten om welke stal het gaat, stuur me even een privé berichtje, dan laat ik het je weten. Hopelijk kunnen we er op die manier toch mensen voor behoeden naar die stal toe te gaan. Het gaat in ieder geval om een stal in het Noorden.
Ts ik lees al een tijdje mee, echt heel rot zeg je arme merrie meisje! Heel veel sterkte morgen
suikermeisje
Geplaatst: 25-06-12 19:24
Ik wil je zo even heel veel sterkte wensen! Wat verschrikkelijk dat je zoiets moet meemaken zeg, een regelrechte nachtmerrie. Ik hoop dat er morgen duidelijkheid voor je komt. Zou niet graag in jouw schoenen willen staan. Daarnaast wil ik ook zeggen dat ik het erg goed van je vind dat je de overweging hebt om haar in te laten slapen. Ik vind zelf ook dat een paard geen leven heeft als het blind is.
Ik heb je topic doorgelezen, maar pff.. wat een rot verhaal. Heel veel sterkte morgen!
0011223344
Geplaatst: 25-06-12 19:35
Veel succes morgen. Ik volg je topic al vanaf het begin en ik vind het vreselijk voor je wat er is gebeurd.. Ook schandalig hoe de stal reageert. Zo'n ongeluk probeer je altijd te voorkomen, maar mocht het toch gebeuren dan kan je als bedrijf niet anders dan je hoofd buigen, spijt betuigen en jou op iedere mogelijke manier compenseren voor dit ongeluk. Ik vind het jammer dat je op deze site geen namen mag noemen, terwijl dat eigenlijk echt is wat dit bedrijf verdient. Als je zo met je klanten om gaat, "schade" expres veroorzaakt of niet, dan verdien je het gewoon niet dat mensen hun dierbare bezit aan je toevertrouwen.
Ik hoop dat je morgen een goed beeld kunt krijgen van de schade, zodat je kunt beslissen wat het beste is.
Ik ben zelf oogpatient en heb regelmatig hoge oogboldruk mij is altijd verteld dat door de hoge druk de oogzenuw onherstelbaar beschadigd kan raken wat betekend blindheid.
Ik hoop dat alle sterkte en succes berichtjes ons morgen gaan helpen.. Hoop uiteraard dat we goed nieuws krijgen.. Maar vrees hoe dan ook het ergste. Morgen om 13:30 uur moeten we er zijn, en als ik wat weet dan laat ik het jullie weten.
Voor de mensen die nog willen weten om welke merrie het gaat, ik heb een stel leuke foto's van haar gevonden. Zet ze liever niet hier openbaar neer, maar als iemand ze wil zien, laat het me dan weten, dan PB ik ze.