Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
xNicolx schreef:Ik heb ook gelezen op facebook dat iemand schreef: bij ons op stal in Driel is het ook geconstateerd.
Wilde het eerst voor me houden omdat mensen dit paniekzaaien vinden. Maar vind het toch belangrijk om te melden aan de rest.
kyrkelover schreef:xNicolx schreef:Ik heb ook gelezen op facebook dat iemand schreef: bij ons op stal in Driel is het ook geconstateerd.
Wilde het eerst voor me houden omdat mensen dit paniekzaaien vinden. Maar vind het toch belangrijk om te melden aan de rest.
kun je die persoon op facebook niet een bericht oid sturen of het inderdaad om rhino gaat??
xNicolx schreef:kyrkelover schreef:
kun je die persoon op facebook niet een bericht oid sturen of het inderdaad om rhino gaat??
Nou het bericht ging over Rhino en hij reageerde dat het bij hem ook geconstateerd was. Maargoed wilde het zelf ook extra zeker hebben dus heb door gevraagd en vervolgens heeft hij het nogmaals bevestigd...
xNicolx schreef:Ik heb ook gelezen op facebook dat iemand schreef: bij ons op stal in Driel is het ook geconstateerd.
Berendje schreef:xNicolx schreef:Ik heb ook gelezen op facebook dat iemand schreef: bij ons op stal in Driel is het ook geconstateerd.
Ja dat is gezegd waarschijnlijk door iemand die het van mij heeft gehoord en ik heb het weer gehoord van iemand die het van een DA van Utrecht heeft gehoord. Nu hoor ik weer van mensen die er staan hier niks van weten. Er word gezegd dat er al 3 veulens dood zijn geboren. Maar het is nu toch wel erg vaag dat de mensen die er staan het niet weten. Dus waarschijnlijk klopt het allemaal niet.