Sueno schreef:Nee bloederig was het niet, maar toen die ballen dat bakje ingegooit werden en er een close up van gemaakt werd draaide me toch ff de maag. En ik vind het gewoon zielig voor het diertje ( ik snap heus wel dat het moet hoor, de mijne zal er ooit ook aan moeten geloven) En dan zie je Grani daar zo suf en zo mak staan, ach gerum.
Ik wil niet soft overkomen ofzo hoor, maar ben gewoon een gevoels mens
Tja, die close up had niet echt gehoeven
. Ook nog eens HD kwaliteit
@KimberleyE: Gráni is ook zó braaf
. Dat hij een beetje emmerde met de verdoving is omdat ik hem van de castreur vast moest zetten en met een praam. Dat is hij helemaal niet gewend en snapt hij niet. Als je hem rustig benaderd dan laat hij zich in alle rust prikken
.
Hij is om precies te zijn 2 jaar en 8 maanden oud.
Fijn dat je nu wat beeld hebt hoe het (hier) eraan toegaat, hoop dat het daar ook zo gaat! 
En ik blijf voor je duimen! 
@Varekaj:
dank je. Dat is ook een reden om hem te laten castreren, er is zo belachelijk (en ziekelijk) veel interesse in hem, ik hoop dat nu hij ruin is dat een beetje afneemt.
Het gaat (denk ik) goed met hem. Wel flinke zwelling (ter grote van een appel) maar dat schijnt normaal te zijn, het is ook een beetje gevoelig en niet zo prettig met lopen maar hij doet het super braaf en loopt lekker samen met mij over de weg en geniet van het uitzicht.
Verder is hij zijn gezellige zelf en eet goed. Ikzelf vind het nog erg spannend en kan pas ademhalen als het netjes genezen is