Ik denk dat je de brutale opmerking van hou je mond maar even via een PB moet gaan doen. Niet bepaald het juiste moment om zoiets in dit topic te gaan plaatsen.
En al helemaal niet als je de andere bladzijdes niet wil lezen.
Wat vreselijk, heel veel sterkte met dit enorme verlies. Heb er gewoon geen woorden voor zeg.
T3mptati0n
Geplaatst: 11-02-11 21:53
Hier ook een stille meelezer. Enorm veel sterkte voor dit zware verlies. Heb er ook geen woorden voor, had zo gehoopt dat ze de goede kant weer op ging. Ook na je berichtje dat ze weer een paar pasjes gelopen heeft.
Wat erg voor je. Ik had zo gehoopt! Ik wens je heel veel sterkte toe.
tinkert_tje
Geplaatst: 11-02-11 22:01
aaahhh nee ik had zo gehoopt en geduimd op verbetering en nu is je mooie lieve paardje er niet meer wat een groot verdriet heel veel sterkte met dit zware verlies
xJustMe6
Geplaatst: 11-02-11 22:01
Hier een stille meelezer.
Geen woorden hiervoor.. dit moet gewoon vreselijk zijn.. je hebt gedaan wat je kon, heel veel sterkte!
he gatsie meisje. Ik als stille meelezer zit hier al in tranen dus kan me niet bedenken hoe jij je moet voelen. Veel sterkte met het verwerken en je hebt er alles aan gedaan
Tizzy1
Geplaatst: 11-02-11 22:20
Ach gatsie nee he.............. Ik was ook een meelezer, maar zag net dat er sinds gister wel erg veel pagina's bijgekomen waren, dat kon niet goed zijn, en idd...
In- en in triest... zit hier met tranen in mn ogen... bah meiske, wat zul jij een verdriet hebben om je mooie paardje! Eerst al het veulen en nu Amelle ook nog.... Wrs wel het beste voor Amelle zo, maar echt zwaar k*ote voor jou....
quintusgl
Geplaatst: 11-02-11 22:22
Wat intens verdrietig zul je je voelen. Ik was een stille meelezer maar vind dat jullie zo hard gevochten hebben. Heel erg veel sterkte met het verwerken van dit grote verlies.
heel veel sterkte, je heb alles gedaan voor haar wat je kon.
_Anna
Geplaatst: 11-02-11 22:52
Jeetje ik zit hier met tranen in mijn ogen.... Eerst haar veulen en nu je mooie merrie verloren, wat een drama dit... Je zult wel helemaal kapot zijn, heel veel sterkte gewenst.
Je hele topic steeds gevolgd en gehoopt dat het goed zou komen, maar helaas mocht dat niet zo zijn. Ik vind het heel erg voor je, je hebt gedaan wat je kon. Ik hoop dat je met de tijd terug kunt denken aan een trouwe vriend, voor nu wil ik je heel veel sterkte toewensen!
Ook ik heb je topic gevolgd en natuurlijk gehoopt dat alles weer goed zou komen... Helaas heeft het niet zo mogen zijn, echt vreselijk voor je... Heel erg veel sterkte. Je hebt gedaan wat je kon, daar ben ik ook zeker van.
Wil je nog wel weten wat het geweest is, of zijn de verdere onderzoeken gestaakt?
Wat verschrikkelijk zeg, dat het toch zo is afgelopen.. Ben er echt even stil van. Je hebt gedaan wat je kon en uiteindelijk een dapper besluit genomen. Ik wil je alle sterkte toewensen de komende tijd!!