SuperRoos schreef:Natalia[/b], in het vorige topic was je ook wel eens te vinden
Uit welke informatie haal je dat in wiesencobs fructaan zit en welke hoeveelheid? Er zit in ieder geval geen suiker toegevoegd verder dus puur het natuurlijke uit de kruiden zelf die op een kalkrijke bodem staan waardoor ze van nature minder fructaan bevatten toch..
Een hele schep ervan vind ik best veel maar Koot was dan ook al aardig slank.. 3 pompjes omega olie? Waarom kies je daarvoor? Heb je die van de groene os? Onze type paarden hebben echt aan 1 pompje genoeg omdat ze anders alle energie uit de olie kunnen halen en de rest als vet op slaan wat ze binnen krijgen, snap het wel met de glucosamine maar therapeute hier noemde voor Cris ook gewoon 1 pompje olie met de glucosamine als voldoende..
Heb je nog recente foto's van hem?
Roos, volgens mij hebben ze het daarover in het Hoefbevangenheidstopic. Tja, het blijft toch geperst gras... Helemaal fructaanvrij zullen we wel nooit kunnen vinden denk ik?
De omega olie is op aanraden van Steffie v.d. Laarse, omdat hij geen Glucosaminecomplex (= op suikerbasis) mag hebben voor zijn gewrichten (hij is alweer 20 jr), en de Omega olien zouden er mee helpen, en in combinatie met de GlucoBalance zou het lichaam zowiezo beter gaan functioneren. Maar goed, ben nu terug naar 1 pompje

Foto's heb ik net gepost, eindelijk. In iedere foto is de datum te vinden, laatste paar zie je in de linkerkolom de datum staan.
Ik kom er niet goed uit of hij nou verder afvalt of niet. Zie hem te vaak