Pffff... zit te huilen op m'n werk Wat ontzettend sneu.
Veel sterkte Tjady.
fargo
Geplaatst: 28-09-09 13:50
Damn, dus toch een afwijking, ik had zo gehoopt dat het niet zo was bij die kleine Eefida.
Ik heb een gedicht bijgesloten dat ik kreeg toen mijn fargo aan maagfalen overleed, ik vind het nog steeds het allermooiste gedicht want elk paard blijft ergens altijd een veulen net als wij in ons hart allemaal nog kinderen zijn:
MY GRANDEST FOAL I'll lend you for a little while My grandest foal, He said. For you to love while she's alive And mourn for when she's dead. It may be one or twenty years, Or days or months, you see. But, will you, till I take her back, Take care of her for me? She'll bring her charms to gladden you, And should her stay be brief, You'll have treasured memories As solace for your grief. I cannot promise she will stay, Since all from earth return. But, there are lessons taught on earth I want this foal to learn. I've looked the wide world over In my search for teachers true. And from the throngs that crowd life's lanes, With trust, I have selected you. Now will you give her your total love? Nor think the labor vain, Nor hate Me when I come To take her back again? I know you'll give her tenderness And love will bloom each day. And for the happiness you've known, Forever grateful stay. But should I come and call for her Much sooner than you'd planned You'll brave the bitter grief that comes And someday you'll understand. For though I'll call her home to Me This promise to you I do make, For all the love and care you gave She'll wait for you, inside Heaven's Gate.
Dank jullie wel voor alle mooie gedachten en gedichten. Het valt mij moeilijk om alles nu te lezen, want dan barst in steeds in tranen uit. Misschien dat het later op de dag wel lukt.
heel veel starkte met het verwerken van het verdriet..
Geaa
Geplaatst: 28-09-09 14:38
Ook ik heb constant meegelezen, ergens houdt je dit in je achterhoofd. Maar als het daadwerkelijk zo is, valt de waarheid hard op je neer.
Jullie hebben gedaan wat jullie konden, goede keuzes gemaakt en niet alleen jezelf gedacht, maar ook Eefida in het middelpunt gehouden!
Straks, zal je kunnen terugkijken met een glimlach op je gezicht, ook al lijkt dat de eerste tijd zeker niet zo. Weet dat het komt, en daar mag je op vertrouwen. Hopelijk kun je wat steun bij de andere paarden zoeken, soms is dat de beste manier om getroost te worden!
Ik wil jullie heel veel sterkte wensen met dit verschrikkelijke verlies van jullie maatje. Ben er stil van.....
ik heb de hele dag gekeken over er al nieuws was, nu is het nieuws er. Helaas niet het nieuws waar jij op zat te wachten. Maar vergeet nooit dat je alles eraan gedaan hebt, om dit veulen een gezonde jeugd te geven. Je hebt haar voor altijd in hart gesloten, en zij jouw voor altijd!!!
angellelie
Geplaatst: 28-09-09 14:48
Ik heb constant stil meegelezen en elke keer gehoopt op een wonder. Helaas heeft het niet zo mogen zijn.
Veel sterkte gewenst met dit verlies.
cornalijn
Geplaatst: 28-09-09 15:08
tjardy veel sterkt hoor wat een trieste afloop, had net als iedereen hoop dat het goed zou komen.
inge176
Geplaatst: 28-09-09 15:12
Ik was een stille meelezer, wat verschrikkelijk. Heel veel sterkte de komende tijd.
irmalouise
Geplaatst: 28-09-09 15:14
Ohh nee??!! dit is echt heel jammer zeg. En Tjardy huilen mag hoor, is heel normaal als je heel verdrietig bent om je kleine meisje. Zit hier ook met tranen over mijn wangen en ik ken Eefida niet eens, alleen van hier in dit topic, dus kan me je verdriet zo goed voorstellen. Leef met je mee. Heel veel sterkte de komende tijd, met dit vreselijke verlies. Vind wel dat je echt alles hebt gedaan wat in je vermogen zat, dus dat is echt helemaal top. Menig eigenaar zou niet zover zijn gegaan voor een veulentje.
Apple
Geplaatst: 28-09-09 15:15
Wat sneu Ik heb de hele dag de updates gevolgd en had gehoopt op een betere afloop
Heel veel sterkte komende tijd
Pien_1
Geplaatst: 28-09-09 15:23
Eefida heeft deze oneerlijke strijd verloren, wat verschrikkelijk Tjardy heel veel sterkte met dit grote verlies.
Jeempie, we hadden allemaal zo gehoopt dat het verhaal een andere wending zou krijgen. Maar helaas. Heel veel sterkte!!
Berendje
Geplaatst: 28-09-09 15:43
*diepe zucht* wat erg. Maar je hebt alles gedaan wat je kon doen. Meer zat er helaas niet in. Heel heel veel sterkte de komende tijd. Ik leef met jullie mee.
liiisette
Geplaatst: 28-09-09 15:43
Ik lees het net wat verschrikkelijk! Heel heel heel veel sterkte met het verlies!
BibicheB
Geplaatst: 28-09-09 15:52
Och meis wat ontzettend erg! Al het duimen heeft niet geholpen en het heeft gewoon echt niet zo mogen zijn.
Je hebt alles voor haar gedaan wat je hebt kunnen doen! Heel erg veel sterkte gewenst met dit verschikkelijke verlies. Heey, en huilen is helemaal niet erg he (al lezen tranen inderdaad wat moeilijk..) want een verlies als dit kan je niet verwerken zonder eerst héééél erg verdrietig te zijn.