Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Jannepauli schreef:Nanda schreef:jannepauli, hoe lang gaan de pillen dan mee? Ik doe ongeveer 9 maanden met een doosje. En ik bewaar ze in de schuur.
Ik vermoed dat ze het bedoelden voor vloeibare pergolide - dat is 14-30 dagen houdbaar. Ik zal navragen hoe het met capsules en tabletten zit.
_Roosmarijn_ schreef:Geerke, ik snap je opluchting. Bij Max was ik ook zo blij dat ik eindelijk wist wat het was en wat ik eraan kon doen. Nu kan ik ook iets de schuld geven om het zo maar te zeggen.
Vanmiddag na mijn stage ga ik even langs de apotheek. Er schijnlijk pillensnijders te bestaan, dan kan je veel preciezer een pil in 3/4 snijden.
Jannepauli schreef:Nanda schreef:jannepauli, hoe lang gaan de pillen dan mee? Ik doe ongeveer 9 maanden met een doosje. En ik bewaar ze in de schuur.
Ik vermoed dat ze het bedoelden voor vloeibare pergolide - dat is 14-30 dagen houdbaar. Ik zal navragen hoe het met capsules en tabletten zit.
Jannepauli schreef:Haha, Geerke toch! Of ik je moet feliciteren weet ik niet maar het is inderdaad wel een soort van bevestiging en hopelijk slaat de pergolide aan. In de VS wordt er telkens op gehamerd dat de pergolide tabletten een beperkte houdbaarheidsdatum hebben ( werking neemt af) en dat het in de koelkast bewaard moet worden. Zijn de tabletten die je overgenomen hebt van een bepaald merk, en hoe oud zijn ze?
Ik ben benieuwd naar de bloedwaarden - zet je ze op het forum zodra je ze hebt?
Ik heb vanmorgen voor IR laten prikken en zodra die uitslag er is ga ik voor de ACTH basaal test. Ben benieuwd...
Indy1990 schreef:Doordat ik een dagboekje bijhoud over zijn conditie weet ik in welke maanden hij waar de grootste risico's mee loopt. Dat is echt een tip die ik wil meegeven.
_Roosmarijn_ schreef:Nefertarie, mag ik een pb zodra je weet wat het bij de apotheek kost? En wat merk jij met rijden in combinatie met cushing? Van welke symptomen kan jouw merrie last hebben tijdens het rijden?
_Roosmarijn_ schreef:fargo, bedankt voor je tips en info.Dit is trouwens niet voor mezelf (dat jullie niet denken dat ik op Max ga zitten..
)