Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
BillyJ schreef:Is er iemand die ervaring heeftet de producten van infecto + met exceem?
Product is initieel voor mijten/ectoparasieten. Maar zou op termijn ook knutten en dazen op afstand houden.
Tot nu toe al goede ervaring hier met de spray maar wil graag het poeder proberen. Enige probleem is dagelijkse toediening. Er komt maar om de dag iemand voor verzorging. De volpensioneigenaars zijn nogal moeilijk. Dus wil het pas voorstellen als er ook echt mensen zijn met goede ervaring ivm exceem.
Of bvb de kruiden van hilton herbs?
Saar4 schreef:Er komen een paar tropische dagen aan en mij paard zweet zich helemaal kapot onder de eczeemdeken bij hoge temperaturen. Welke luchtigere alternatieven zijn er? Zonder deken is helaas geen optie.
Elisa2 schreef:Saar4 schreef:Er komen een paar tropische dagen aan en mij paard zweet zich helemaal kapot onder de eczeemdeken bij hoge temperaturen. Welke luchtigere alternatieven zijn er? Zonder deken is helaas geen optie.
Kan je paard op het heetst van de dag ergens staan waar het koeler is? schaduwrijk? stal?
Wij maken de dekens nat in dit geval om oververhitting te verkomen, maar hier kunnen ze ook in de schuilstal, in de wei waar met een beetje geluk wind staat en als het echt te extreem is op stal s"middags.
Robijntjah schreef:BillyJ schreef:Is er iemand die ervaring heeftet de producten van infecto + met exceem?
Product is initieel voor mijten/ectoparasieten. Maar zou op termijn ook knutten en dazen op afstand houden.
Tot nu toe al goede ervaring hier met de spray maar wil graag het poeder proberen. Enige probleem is dagelijkse toediening. Er komt maar om de dag iemand voor verzorging. De volpensioneigenaars zijn nogal moeilijk. Dus wil het pas voorstellen als er ook echt mensen zijn met goede ervaring ivm exceem.
Of bvb de kruiden van hilton herbs?
Bedoel je niet finecto?![]()
Dat voeren wij hier aan de eczemers.
Saar4 schreef:Elisa2 schreef:
Er komen een paar tropische dagen aan en mij paard zweet zich helemaal kapot onder de eczeemdeken bij hoge temperaturen. Welke luchtigere alternatieven zijn er? Zonder deken is helaas geen optie.
Kan je paard op het heetst van de dag ergens staan waar het koeler is? schaduwrijk? stal?
Wij maken de dekens nat in dit geval om oververhitting te verkomen, maar hier kunnen ze ook in de schuilstal, in de wei waar met een beetje geluk wind staat en als het echt te extreem is op stal s"middags.
Nee, helaas geen stal of andere koele schuilmogelijkheid.
prugelpiet schreef:Had je hem voor je met dit ging sprayen met of zonder deken staan?
Het idee om de deken af te laten en geen manen meer over te hebben is beangstigendmaar het lijkt me zo lekker voor dr om niet altijd maar een deken en masker op te hebben
AnnemiekvM schreef:Je hebt ook dekens die UV werend zijn. Dat scheelt ook.
Wat vinden jullie van de vliegenspray Tedax?
Nu bij de Epplejeck 3 halen 2 betalen. Ik vind het aardig goed werken. Geen wondermiddel.
__Suzanne__ schreef:Dat is deze spray, toch Evelienn28? https://greenvalleyhealthproducts.nl/pr ... ent-spray/