Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Dimple schreef:Volgens mij wel toch?
Want dat had Fiek ook. En daar is SR nu gestopt met prascend en meteen minder last van zijn voeten.
Volgens mij heeft het wel met elkaar te maken.
Dimple schreef:Goede vraag Douraque...........
Dus Prascend en dunne zolen niet, maar misschien PPID met dunne zolen. Ga eens kijken wat ik kan vinden.
Help me nog even op weg met wat ECIR is........
Ash_ schreef:Die van mij heeft ook dunne zolen. Altijd wel al iets gehad maar volgens de smid zijn ze toch dunner geworden
Paard is laaste tijd weer wat korte met ademen met bewegen. Hele tijd weggeweest en nu is het erweer ook met de minder warme dagen/koude dagen.
Wat voerde jullie ookalweer voor kruiden enzo bij ter ondersteuning?
Ash_ schreef:Echinacea gaf ik lange tijd alleen niet het idee dat het werkt. Ik gaf de druppels. (gele verpakking)
Hij heeft nog steeds dikke ogen (komt en het gaat) en ook vaak in combi met traan ogen. Wil toch graag iets oversteunends. Vind het zo sneu. Zowieso een goede vliegenkap gekocht aangezien hij daar ook heel gevoelig voor is en snel ontstoken ogen heeft.
tylando schreef:Ash_ schreef:Echinacea gaf ik lange tijd alleen niet het idee dat het werkt. Ik gaf de druppels. (gele verpakking)
Hij heeft nog steeds dikke ogen (komt en het gaat) en ook vaak in combi met traan ogen. Wil toch graag iets oversteunends. Vind het zo sneu. Zowieso een goede vliegenkap gekocht aangezien hij daar ook heel gevoelig voor is en snel ontstoken ogen heeft.
Ik geef ogentroost kruiden van de drechtsteden.. zowel inwendig als uitwendig. .. werkt prima
Ash_ schreef:Heb ook wel eens gehoort dat rozenbottel goed is voor de weerstand. Geldt dat ook voor paarden met PPID?