Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
eldango schreef:Wat mij het meest verbaasde dat tijdens de voetbalwedstrijd van Ajax-Roda JC er politie paarden aanwezig waren. Deze waren niet vervoerd volgens de politie maar naar het stadion gereden.
janouk schreef:eldango schreef:Wat mij het meest verbaasde dat tijdens de voetbalwedstrijd van Ajax-Roda JC er politie paarden aanwezig waren. Deze waren niet vervoerd volgens de politie maar naar het stadion gereden.
Dat is toch niet raar? De paarden staan niet zo heel ver van de Arena op stal. En onderweg zullen ze niet veel 'vreemde' paarden tegen komen tussen de supporters.
CrackerHorse schreef:Wat zouden jullie in mijn geval doen. Ik heb mijn paarden bij huis staan en er rijden hier een aantal dagen in de week jonge meiden op. Deze deze meiden komen ook op maneges en andere stallen.
Nu heb ik iedereen al een mail gestuurd met wat voorzorgmaatregelen, om niet met dezelfde kleding,schoenen en spullen te komen waar je ook mee op andere stallen komt, ook hun ouders hebben dit bericht gelezen.
Nu zit ik ongeveer zo'n 15 km van een besmette stal en de meiden komen op stallen in wisselende plaatsen (op deze stallen is ook nog geen besmetting bekend is)
Ook heb ik ze gevraagd eerlijk te melden, als ze op stallen zijn geweest waar zieke paarden waren.
Nu twijfel ik toch heel erg om de hekken te sluiten en ze even niet te laten komen, is dit nu overdreven?
Maar ja hoelang laat je ze dan niet komen een week,2 weken, maand?
Of zal ik het bij deze voorzorgmaatregelen houden?
kiki1976 schreef:Mensen noem aub geen plaatsnamen, straks gooien ze het topic dicht!
DeniseES schreef:
CrackerHorse schreef:Wat zouden jullie in mijn geval doen. Ik heb mijn paarden bij huis staan en er rijden hier een aantal dagen in de week jonge meiden op. Deze deze meiden komen ook op maneges en andere stallen.
Nu heb ik iedereen al een mail gestuurd met wat voorzorgmaatregelen, om niet met dezelfde kleding,schoenen en spullen te komen waar je ook mee op andere stallen komt, ook hun ouders hebben dit bericht gelezen.
Nu zit ik ongeveer zo'n 15 km van een besmette stal en de meiden komen op stallen in wisselende plaatsen (op deze stallen is ook nog geen besmetting bekend is)
Ook heb ik ze gevraagd eerlijk te melden, als ze op stallen zijn geweest waar zieke paarden waren.
Nu twijfel ik toch heel erg om de hekken te sluiten en ze even niet te laten komen, is dit nu overdreven?
Maar ja hoelang laat je ze dan niet komen een week,2 weken, maand?
Of zal ik het bij deze voorzorgmaatregelen houden?