Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Jet schreef:Equilin Basic heb ik wel voor je en ik ben ook op de Equiday als toeschouwer, dus dan zou je even kunnen pb-en hoe en waar we afspreken. Maar ze staan er ook, dus het kan ook zijn dat je daar proefzakjes kan krijgen, je zou ze kunnen bellen.
Die van Vitalbix staan er ook en die hadden op Paard 2015 in Houten proefemmertjes voor € 4,00.
Van Metazoa hoor ik dat bepaalde belangrijke verhoudingen nogal uit balans zijn, daar zou ik als ik jou was dus echt nog even verder naar kijken dan alleen bij voervergelijk.
http://www.rwdh.nl/ is de verdeler van Agrobs, als je niemand vindt die het voer heeft, kan je altijd contact met hem opnemen. Sinds kort heeft hij ook de lijn van Dodson & Horrell, daar zit ook vast iets geschikts tussen.
Van Marstall Vito is volgens mij ergens laatste kwartaal vorig jaar de samenstelling veranderd en ik weet niet of dat al op Voervergelijk is aangepast.
Fibra staat denk ik niet op Equiday, net als RWL en de verdeler van Marstall voor zover ik weet, ze staan denk ik wel open voor verzenden van proefzakjes.
Jet schreef:Ja, ik neem een paar handjes in een boterhamzakje mee voor je van de Equilin Basic hoor, geen probleem. PB je nummer maar, dan regelen we morgen dat je dat krijgt. Ik zal vanavond nog even op stal vragen aan iemand die Marstall voert, welke dat is ( d.w.z. andere stalgenootjes die haar paard nu even verzorgen omdat ze op vakantie is). Ik hoop dat die dat weten en dan neem ik dat ook mee.
Jet schreef:Ik weet dus niet welke Marstall ze voerde, ze is overgegaan op Subli Dieetmix, maar ze heeft het nu nog gemengd. Een andere stalgenoot heeft ook Subli Dieetmix, daar zal ik als het even lukt morgenochtend nog een handje van halen en meenemen. Ik bedacht me onderweg naar huis pas dat je dat ook nog zocht.
Die HAP pellets ken ik niet van Subli, die hadden ze bij ons bij de Welkoop in elk geval niet zag ik vandaag. Die zullen ze wel kunnen bestellen, maar het zit dus niet standaard in het assortiment bij ons.
Bralindy schreef:Hoi allemaal, ik meld mij.
Ik heb een paard waarvan ik IR vermoed maar niet zeker weet, maar iig een stofwisselings probleem. Ik wil glucobalance bij gaan voeren om haar evt te ondersteunen en kijken wat het doet voor haar.. kan dat zo maar? Of moet ik eerst even overleggen met de DA?