Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
_CS_ schreef:Ik heb ook nog wat sebacil staan, mocht volgens mij niet verkocht worden voor paarden dacht ik?
flettie schreef:Hij gaat nu weer best goed. Hij ziet er vreselijk uit, zit echt aan zijn hele voorkant kale plekken, maar de plekken zijn wel rustig en gewoon blank, lijken niet meer te irriteren. Enkele plekken zitten korsten op omdat die wat verder doorgeschuurd waren. Ik smeer om de dag alles met Derfen, hij krijgt nauwelijks gras, elke dag een maximale dosis MSM. Ik ben voorzichtig positief@ TJolieke: hoe gaat het nu met je paard?
Maisie schreef:Ik ben ook een beetje radeloos. Pony is hoefbevangen geweest. Schuurt zich nog steeds open nu de
vliegendeken af is. Derfen lijkt ook niet te helpen. Onder zijn kaken is het dik en opgezet (heeft het paard
van mijn zusje ook DA gaf aan dat dit door het eten van klavers kan komen) en hij kucht behoorlijk.
Ik weet het niet. Heb nu safe en sound voer besteld maar wil hem miss laten testen voor insuline
resistentie. Ik weet het gewoon echt niet meer.
Muzefee schreef:Even een vraagje weer van mijn kant, ben er nog lang niet uit hoe ik het volgend seizoen ga aanpakken, maar ik ben even benieuwd of jullie bekend zijn of kennis hebben met/over prednison te geven tegen eczeem? Was zojuist bij de DA en die vertelde dat dit vaak ook een goede uitwerking heeft. Echter ben ik nog wat huiverig, het is toch wel weer 'troep' wat je er in gooit?
zwelgje27 schreef:*komt weer even om het hoekje kijken*
Ik heb die van mij met hevige regen zoals afgelopen dagen wel een regendeken om (ze is wat ouder en krijgt het koud als ze nat is)Maar gisterenochtend trof ik haar aan in de wei met haar achterhoef door haar buikriem..Iets waar ik dus altijd al wel een beetje bang voor ben geweest, maar gelukkig nog nooit gebeurt is.. Nu dus wel..
![]()
Gelukkig stond ze heel rustig te wachten tot ik haar hoef uit de riem haalde.., maar durf hem er nu niet meer op te leggen..