Ik denk toch dat de All-Septicum haar goed heeft gedaan

Moderators: Firelight, Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight
PN_anne schreef:Hallo,
Mag ik hier iets in de groep gooien?
Ik heb heel bokt al doorgespit, en denk dat ik hier op het goede adres ben..
Mijn pony schud sinds een paar dagen enorm met haar hoofd. Vandaag was het zelfs zo erg dat ik tijdens ons wandelingetje buiten maar ben terug gegaan want zo'n last leek ze te hebben (oncontroleerbaar)
thuis weer in de bak gezet, ook toen deed ze het maar niet zo heftig meer. Ze trekt tijdens het schudden met zowel haar boven als onderlip en duwt daarbij tegen mij of de voorganger aan.
Nu lees ik hier vanalles over o.a pollenallergie dat rond deze tijd actief wordt, en heeft ze duidelijke symptomen. Ze heeft dit echter nooit eerder gehad.. kan dit zomaar optreden?
begrijp me niet verkeerd, als dit aanhoudt laat ik haar testen, maar ik lees hier in ieder geval even mee.
singasong schreef:PN_Anne, het lijkt alsof het ineens komt maar het is een opeenstapeling van problemen in het lichaam die zich dan uiten in een pollenallergie. Een allergie is een symptoom.
PN_anne schreef:singasong schreef:PN_Anne, het lijkt alsof het ineens komt maar het is een opeenstapeling van problemen in het lichaam die zich dan uiten in een pollenallergie. Een allergie is een symptoom.
oké dat is duidelijk... zal eens kijken hoe ze vandaag is met dit mooie weer.
ze is afgelopen zomer hoefbevangen geweest en is ook op nieuw stro komen te staan, dat is wat ik kan bedenken..
kan je de veearts gewoon bloed laten prikken ofzo? of moet je zelf wat opsturen?
ellepel schreef:maris:
ja ap heeft al vrij vaak probiotica gehad.
nou weet ik eigenlijk niet of hij in die periode minder schudde.
hij krijgt wel een supplement door zijn voer met gist er in,weet niet of dat vergelijkbaar is met probiotica?
ilonka:
wat sneu!
heeft hij dan rhino gehad?
dat is balen zeg! kan inderdaad heftige verschijnselen achter laten.,
welke probiotica gebruik jij nu?
ik ga er vanuit dat de bioresonantiedruppels bij ap voldoende werken, dat was de vorige keer ook,toen was hij in jaren bijna schudvrij.
nou hopelijk knapt goldz weer helemaal op.
ik heb wat met paarden met rpoblemen, de merrie die ik verzorg heeft ook een gevoelig maagdarm kanaal