Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
SPARK55 schreef:MyChoice schreef:Ja, gelukkig doe ik met zo’n zak bijna 2 maanden, dus dat zijn de kosten niet zo
Zou wel balen zijn zeg, mocht je 2 PSSMers hebben. Heb er helaas zelf 2.
Ik heb wat huiswerk gedaan over de l-carnitine zo als ik las ook wel alcar genoemd. Maar snap wel dat het niet standaard in het voer zit.
Denk ook niet dat ze het allemaal nodig hebben en de mijne op dit moment ook niet.
Ja 2 is wel heftig is een flinke aanslag op je vertrouwen of er nog wel gezonde paarden zijn.
En ook de zorgen die erbij komen kijken.
MyChoice schreef:Ik vraag me idd ook af of er nog wel gezonde paarden zijn met alle ellende die ik om me heen zie.
Farjen schreef:Wat zouden jullie aanraden voor een P4'er die schraal blijft op de bovenlijn? Eigenlijk topline syndrome, verder klachtenvrij.
Krijgt momenteel aminozuren van Vaessen (mediguard complex) en een kuur St-hippolyt Equimeb Hepa.
Verder al beetje vanalles geprobeerd zoals hippolyt bodyguard, verschillende supplementen maar nooit echt verschil gemerkt.
Ben ik beter om eens gewone sojaschroot te bestellen (welke kunnen jullie aanraden?) of beter de argots myo flakes?
Mac schreef:Welk ras is jouw paard Farjen?
Farjen schreef:Mac schreef:Welk ras is jouw paard Farjen?
Oldenburg
Krijgt verder enkel een schep fibermix (https://www.lannoo-martens.com/nl/producten/fibermix/), voordroog en dus de mediguard aminozuren. Magnesium heb ik een lange tijd extra gegeven, maar daar zag ik geen verschil in. Of zou ik dat toch beter standaard op het "menu" zetten?
Ik heb al veel geprobeerd maar heb nooit verandering kunnen opmerken qua bespiering of gedrag (wel in de portemonnee)
Farjen schreef:Dus de hippolyt bodyguard, atcom, … moet ik niet zien als supplement maar als balancer?
Farjen schreef:Ik had het niet door dat NikkiB de eigenaar was![]()
Maar heel eerlijk, ik heb nu nog altijd geen idee wat ik nu het beste bij voer in combinatie met de fiber mix![]()
Ik ga nog eens goed op de Facebook groep in de bestanden snuisteren.
Farjen schreef:Ik had het niet door dat NikkiB de eigenaar was![]()
Maar heel eerlijk, ik heb nu nog altijd geen idee wat ik nu het beste bij voer in combinatie met de fiber mix![]()
Brittneyx schreef:Farjen schreef:Ik had het niet door dat NikkiB de eigenaar was![]()
Ik ben een stille meelezer in dit topic. Ik begrijp je heel goed in de twijfel wat nu het beste te geven. Maar op een bepaald moment moet je gewoon iets proberen en zien of je verbetering ziet! Eens je die stap gezet hebt gaat het makkelijker.
Brittneyx schreef:Probeer de supplementen 1 voor 1 op te starten dan zie je het beste welk supplement welk effect heeft