Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
stvieee schreef:Welke maat heb je nu genomen MXLISSA?
Ik vind 'm wel netjes zitten. Niet te groot en niet te klein, mits schouder goed vrij is
Jolandast schreef:hallo mensen,
ik kom ook even binnenvallen.
Ik heb een paard gekocht eind oktober waarvan mij niet was verteld dat ze eczeem had, maar heeft geschuurd omdat ze het slecht heeft gehad ( ja ik weet het wie geloofd zoiets nou)
Maar ik ben dus goed van vertrouwen.
Later kwam ik erachter dat zij wel degelijk eczeem zou hebben.
De fokker met wie ik contact zocht vanwege de missende moederlijn heeft het bevestigd en later ook de handelstal, maar aangezien ik het paard via een tussenpersoon heb gekocht ( die na 3 maanden gedoe en advocaat kosten niet als tussenpersoon te hebben gehandeld maar als koper bij de handelaar waardoor ze het paard met winst aan mij heeft kunnen verkopen) blijkt zij degene te zijn die het mij had moeten vertellen.
Zij ontkent nu nog steeds dat het paard uberhaupt eczeem heeft.
Dus ik vroeg mij af of tussen alle eczeem deskundigen die hier aanwezig zijn iemand mij een richtlijn kan geven wat betreft het begin van de actieve periode van de knutten.
En of het verstandiger is om daarop te wachten om het fysiek aan te kunnen tonen.
Ik ben benieuwd!!!
MXLISSA schreef:Ik heb de RSIH aangeschaft, klopt het dat de achterkant zo lang is?Is de achterkant bij jullie ook zo lang?
Hoe vinden jullie hem vallen bij mijn haflinger? Alvast bedankt!
[ [url=m/2zZ8KQ.jpg]Afbeelding[/url] ]