Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Wiske2 schreef:Ik heb wel twee keer een maagscopie laten doen en geloof me het was erger als het proberen van zakjes abler. Meestal zie je al na een dag of paar uur erna dat je paard weer durft te eten of beter eet.
De stress van de opname, vasten en scopie heeft heel wat meer problemen
opgeleverd als het uitproberen van abler.
Ethelate schreef:Wat geeft ze site aan, als jij voor bulk kiest? Ik zou uitgaan van 2,8gr/175kg, en dat afwegen.
De boterham appelstroop discodip waren eerste 2 dagen succes, maar dag 5 leverde het al een gevecht op om die naar binnen te duwen..
Ze eet alleen maar slechter. Meer mensen die ervaring? Beetje hopeloos aan het worden
Mizora schreef:Er zit een verschil tussen een hoeveelheid gieten in een schepje en een hoeveelheid scheppen met een schepje. Bij de één zit het er los in en de ander zit het licht aangedrukt. Door het lichte aandrukken past er net wat meer in.
Wiske2 schreef:Als het hooi zo slecht was had ik er voor bedankt en ander hooi gekocht.
Ethelate schreef:Maar zoals Chesss aangeeft, geen trailer, geen opslag ruimte, dan moet je schipperen met wat er is.
Gelukkig gaat het nu beter!
Mijn paard kreeg afgelopen 2 weken onbeperkt eten (naast onbeperkt hooi) en at slecht. Zelfs de boterham appelstroop moest er in geduwd worden. Nu hebben we het voer anders verdeeld en krijgt ze het in kleinere porties en heeft ze tussendoor eventjes niks, en eet ze juist veel meer op een dag. In paar dagen tijd een flinke verbetering te zien, dat geeft hoop!